7

افزایش ۴۶ درصدی کارمزد شبکه فروش بیمه رازی

  • کد خبر : 354262
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی از افزایش ۴۶درصدی کارمزد شبکه فروش، کاهش چشمگیر نمایندگان کم‌درآمد و افزایش قابل توجه نمایندگان دارای درآمد مطلوب این شرکت خبر داد و این دستاورد را ناشی از افزایش میزان توجه به دغدغه‌های شبکه فروش در قالب پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی دانست.

 

به گزارش افق آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه رازی، فریدون کاظمی با بیان این که بیش از ۸۰درصد پرتفوی بیمه رازی از طریق شبکه فروش تامین می‌شود، افزایش میزان خدمات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایندگان و شعب در دوره مدیریت جدید بیمه رازی را یادآور شد و گفت: بیش از ۹۰درصد از مجوزها و اختیارات ستاد بیمه رازی به شعب تفویض شده و ایشان مکلف گردیده‌اند این اختیارات را به نمایندگان واگذار کنند که به نوبه خود اقدامی بی‌نظیر در صنعت بیمه محسوب می‌شود.

مدیریت راهبری شبکه فروش، چرخش از ستادمحوری به شعبه محوری و نماینده محوری را استراتژی هوشمندانه بیمه رازی دانست و با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بیمه، مشتری‌مداری و انتقال صدای مشتری به شرکت از طریق تعامل رئوس مثلث خدمت‌دهی ممکن است، افزود: مجموعه اقدمات انجام‌شده به منظور حمایت هر چه بیشتر از شبکه فروش باعث رشد ۲۰۸درصدی جذب نماینده در بیمه رازی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]