2

توطئه مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی!

  • کد خبر : 354465
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

هوادارانی که در تمرین های این تیم خواستار برکناری مدیران به اصطلاح غیرفوتبالی استقلال هستند و باشعارهایی که ضد آنها در فضای مجازی و تمرینات تیمی این باشگاه می دهند میشود به راحتی می توان فهمید که در صورت تمایل مدیران به عدم همکاری با فرهاد هواداران ساکت نخواهند نشست

اخبار استقلال : توطئه مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی!
فرهاد مجیدی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است.فرهاد مجیدی اصالتا اهل روستای قادیکلا قائم شهر استان مازندران است.فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است که استقلالی ها از او خاطرات  شیرین بسیاری دارند.این روزها فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و در تلاش است تا در ساختار این باشگاه نظم دلخواه را ایجاد کند.در ادامه جزییاتی درباره فرهاد مجیدی را میخوانید.

فرهادمجیدی

 

محوببیت فرهاد مجیدی

بسیاری از ورزشی ها علت محبوبیت فرهاد مجیدی را اخلاق و بی حاشیه بودن او می دانند .و عده ای از بازی های خوب او مخصوصا در سال های آخر فوتبالش به عنوان دلیل اصلی محبویبت او یاد می کنند.فرهاد اگرچه در تیم ملی به حق خود نرسید اما روزهای خوبی را در استقلال برای هواداران این تیم ساخت.هنوز هم استقلالی ها فرهاد را قاتل تیم رقیب می دانند و با القاب مختلف یادآور دربی هایی می شوند که فرهاد در آنها به پرسپولیس گل زده است.البته باید به این نکته توجه داشت که اخلاق و منش فرهاد در محبوبیت او نقش بسیاری داشته است .هواداران او را دوست دارند چون همیشه با واکنش های مثبت او در جاهای مختلف روبرو شده اند.

فرهادمجیدی

فرهاد مجیدی حجازی این روزهای استقلال؟

فرهاد را شاگرد حجازی می دانند و به گفته خودش فوتبالش را مدیون ناصرخان است.شاید زمانی که حجازی او را به میادین فوتبال معرفی کرد آینده او را در زهنش می دید و ازاو این چنین حمایت می کرد.این روزها در کشکمش فرهاد و مدیران باشگاه و البته وزارت ورزش خیلی ها از مجیدی به عنوان حجازی زمانه یاد می کنند. گویی فرهاد راه استادش را ادامه می دهد.جسور است.صادق است و از گفتن حقایق ابایی ندارد.

فرهادمجیدی

فرهاد و کمک مالی به استقلالی ها

فرهاد مجیدی در این روزهایی که تیم محبوبش مشکلات زیادی را سپری می کند و بازیکنانش هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و به قول خودش شرافتمندانه می جنگند کمک های مالی بسیاری برای بازیکنانش انجام داده و دادن روحیه جنگندگی یکی از دلایل مهم داشتن اعتماد ب نفس بازیکنان استقلال و نتایج این تیم بوده است.برای فرهاد مجیدی نظم و حفظ حرمت ها در تیم اهمیت بسیاری دارد و این طور عنوان می کند که حتی با برادرش درباره این مساله شوخی ندارد.فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی مدیر اجرایی باشگاه استقلال است.

فرهادمجیدی

مصاحبه های طوفانی فرهاد مجیدی

قطعا یکی از دلایل محبوبیت این روزهای فرهاد مجیدی مصاحبه های جنجالی او علیه مدیران ناکارامد استقلال است.همچنین فرهاد در یکی از نشست های خبری اش حرف های جنجالی علیه وزیر ارتباطات زد و در این گونه عنوان کرد که عجیب نیست اگر وضع مملکت این است چون وزیرانی مانند ایشان را در راس کار داریم.همچنین فرهاد علیه کسانی که چوب لای چرخ تیم او می گذارند حرف های مهمی زد. یکی از این افراد مدیرعامل استقلال است که به گفته بازیکنان در تلاش بوده تا تیم بازی را ببازد و فرهاد مجیدی را برکنار کند!

فرهادمجیدی

توطئه علیه فرهاد! خود را در مقابل هواداران قرار ندهید.

با توجه به اخبار منتشر شده طی هفته‌های اخیر از باشگاه استقلال همچنین از برخی اعضای هیئت مدیره قبلی که با حکم برکناری از این گروه جدا شدند، مدیران ارشد باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با فرهاد مجیدی ندارند.نکته قابل توجه این است که این افراد همان هایی هستند که به گفته بازیکنان آرزوی باخت استقلال را دارند!

حجت‌الله نظری از اعضای برکنار شده هیئت مدیره استقلال در آخرین جلسه‌ای که در دفتر وزارت ورزش حضور داشت پس از خروج از نشست هیئت مدیره در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد مدیریت باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با فرهاد مجیدی ندارد. از این رو به دنبال بهانه‌ای است تا با وی قطع همکاری کند.

فرهادمجیدی

اینکه فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اظهاراتش اعلام کرده اگر باشگاه با یک بازیکن هم تمدید نکند از این تیم جدا می‌شود بی‌شک بهانه خوبی برای افرادی است که تمایلی به حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم استقلال ندارند تا از این طریق و با عدم تمدیدی برخی از بازیکنان به هر دلیلی اعم از مصدومیت، درخواست مالی بالا و یا از این دست دلایل بدون دردسر سرمربی تیم استقلال را از کار برکنار شده دیده و گزینه‌های مد نظر خود را در راس کادر فنی استقلال قرار دهند.

فرهادمجیدی

باید به این نکته توجه کرد که مقابله با فرهاد مقابله با هواداران خواهد بود.این روزها فرهادمجیدی بشتر از هرچیزی حمایت هواداران تیمش را به عنوان یک سرمایه باارزش دارد.هوادارانی که در تمرین های این تیم خاستار برکناری مدیران به اصطلاح غیرفوتبالی استقلال هستند و باشعارهایی که ضد آنها در فضای مجازی و تمرینات تیمی این باشگاه می دهند میشود به راحتی می توان فهمید که در صورت تمایل مدیران به عدم همکاری با فرهاد هواداران ساکت نخواهند نشست.

فرهادمجیدی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر