9

بهترین زمان در شبانه روز برای سفرهای هوایی

  • کد خبر : 354644
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

بسیاری از افراد برای سفرهای کاری خود از هواپیماها استفاده می کنند برای اینکه راحت تر و سریع به محل قرار خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر سفرهای کاری برای اینکه بتوان از تنش های روزانه خلاص شد و چند روزی را به خود استراحت داد می توان برنامه ریزی هایی را برای مسافرت به شهرهای دیگر به انجام رساند.

استراحت در فضای دور از هیاهوی زندگی می تواند بسیار لذت بخش باشد و با بازدید از مقاصد مختلف خاطرت لذت بخشی را برای خود رقم بزنیم. پروازهایی که در طول روز انجام می شود ممکن است با تاخیراتی همراه باشند و مسافران را کلافه نمایند، اما ساعت های خاصی از روز تعیین کننده پروازی دقیق می باشد.

توجه داشته باشید که پروازهایی که در ساعات اولیه صبح انجام می شوند نظم و ترتیب بهتری دارند. کلیه هواپیماهایی که قصد دارند پروازهای خود را سر ساعت معینی به انجام برسانند قبل از ساعت ۷ صبح هواپیما را به راه می اندازند.

پروازهایی که در ظهر صورت می گیرند به دلیل شلوغی  بیش از حد ممکن است با تاخیر بیشتری انجام گیرند. به این نکته هم توجه داشته باشید که پروازهایی که دیر هنگام انجام گیرند شما را خیلی دیرتر از موعد مقرر به مقصد خواهند رساند و ممکن است هنگام روز کردن هتل یک روز از رزرو خود را از دست بدهید.

زمان مناسب پرواز برای فرار از چاله های هوایی

بسیاری از افراد ممکن است ترس از برخورد با چاله های هوایی را داشته باشند، این افراد اگر نکات ایمنی را رعایت نکنند با تکان های شدیدی رو به رو خواهند بود.  این چاله ها ممکن است به حدی زیاد باشند که حتی صبور ترین مسافران را هم به واهمه بیندازند، اما دقت داشته باشید اگر مسائل ایمنی را رعایت نمایید هیچ نگرانی و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

بسیاری از افراد دغدغه سفری آرام و بی دردسر را دارند و نمی خواهد با چاله های هوایی برخورد داشته باشند. استفاده از هواپیما های VIP این امکان را برای شما فراهم می آورد که در هر ساعتی از شبانه روز پرواز خود را به انجام برسانید و از برخورد با این چاله ها دور شوید.

چاله های هوایی هیچ خطری برای مسافران ایجاد نخواهند کرد، اما ممکن است باعث تنش عصبی بسیاری از مسافران شود. ساعت هایی از شبانه روز وجود دارد که این چاله های هوایی خیلی کمتر می شوند یا اینکه ممکن است کلا با آن ها رو به رو نشوید.

افرادی که حوصله بیدار شدن در ساعت های اولیه صبح را ندارند باید قید یک سفر بدون چاله های هوایی را بزنند، چرا که مسافرت ها و پروازهایی که در صبح زود انجام می شوند خیلی کمتر بت چاله های هوایی برخورد خواهند داشت. زمانی که صبح ها پرواز صورت می گیرد هوا از چاله های خیلی کمتری برخوردار است، البته لازم است که بگوییم که اگر بتوانید صبح زود قید خواب شیرین خود را بزنید با رعد و برق هم رو به رو نخواهید بود.

اگر شرایط آب و هوایی مساعد نباشد بدون شک فرود بدی را تجربه خواهید کرد، یعنی اگر بخواهید در روزهای بارانی پرواز خود را رقم بزنید باید با فرودی سنگین و پر از دست انداز رو به رو می شوید.

سفر های هوایی امروزه دارای امنیت بیشتری هستند حتی سفر در شرایط کرونا با هواپیما می تواند ایمنی بیشتری را برای شما به وجود آورد چرا که تمامی پرسنل و خدمه هواپیما و فرودگاه ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند و شما می توانید از ماده های ضد عفونی کننده در هواپیما بهره مند شوید.

ترس از سفرهای هوایی همواره همراه بیشتر مرد می باشد حتی ممکن است این ترس به حدی به درون برخی از افراد نفوذ پیدا کرده باشد که نتوانند سفرهای خود را با هواپیما به انجام برساند، اما بسیاری از ایرلاین های این امکان را برای مسافران به وجود آورده اند که یک روز قبل از سفر دوره هایی را بگذرانند برای کاهش ترس و استرس خود در هواپیما!

نکات مهم هنگام استفاده از هواپیما

یکی از نکاتی که هنگام خرید بلیط هواپیما باید آن را مد نظر داشته باشید این است که به قیمت بلیطی که تهیه می کنید توجه داشته باشید، بسیاری از افراد در صدد این هستند که بلیط های خود را با قیمت کمتری خریداری کنند.

اما ممکن است شما این سوال را از خود بپرسید که بلیط های ارزان قیمت را چگونه بیابیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلیط های چارتری از قیمت مناسب تری برخوردار هستند، اما ساعت هایی از روز ممکن است شما با قیمت های بسیار کمتری رو به رو شوید.

گاهی اوقات پیش می آید که ساعت های پایانی پرواز مسافران زیادی به خرید بلیط برای پرواز به یک مقصد مورد نظر رغبت نداشته باشند، از این رو اگر شما قصد دارید که با قیمت هایی کمتر رو به رو شوید می توانید ساعت های پایانی که قرار است هواپیما پرواز نماید برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

تا چند سال گذشته برای خرید بلیط هواپیما باید حتما به دفاتر هواپیمایی مراجعه می کردیم، اما امروزه در بستر اینترنت با استفاده از سایت مستر بلیط می توان به راحتی به خرید بلیط مورد نظر خود پرداخت، لازم به ذکر است که بگوییم مستر بلیط اپلیکیشنی را هم راه اندازی کرده است که به وسیله آن می توان اطلاعات دقیقی از بلیط های هواپیمای موجود را به دست آورد.

اگر شما قرار است هنگام مسافرت کودکی را هم با خود به همراه داشته باشید، باید به فکر خرید بلیطی باشید که برای شما به صرفه باشد، بسیاری از آژانس های مسافرتی برای کودکان بلیط های نیم بهایی را قرار داده اند که به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد، بنابراین به جای اینکه به فکر خرید بلیط ارزان قیمت باشید، باید به فکر راهی برای کاهش هزینه های خود بود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است نمی توان ساعت های مشخصی را برای خرید بلیط هواپیما معرفی کرد، چرا که ممکن است یک آژانس هواپیمایی بلیط خود را به صورت چاتری به فروش برساند و امکان تغییر قیمت ها را نداشته باشد، اما آژانس دیگری بلیط های خود را در لحظه آخر با قیمت های بسیار کمی ارائه دهد. این موضوع باعث می شود که شما قبل از خرید بلیط و تعیین زمان سفر خود اطلاعات دقیقی در مورد نحوه خرید بلیط به دست آورید.

آخر هفته ها و ایام تعطیل معمولا با شلوغی های زیادی رو به رو هستید، از این رو سفر در این ایام می تواند بسیار کسل کننده باشد، چرا که عده زیادی از افراد خواهان مسافرت با هواپیما خواهند بود و ممکن است پرواز شما ساعت ها با تاخیر انجام شود.  لازم به ذکر است که بگوییم بسیاری از اوقات ساعت های پایانی شب می تواند سفری بی دردسر و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354644

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر