5

مسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا/ اعلام زمان بازگشت لئو به تمرینات

  • کد خبر : 354895
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

باشگاه بارسلونا به زودی از تمدید قراداد فوق‌ستاره آرژانتینی خود رونمایی خواهد کرد.

مسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا/ اعلام زمان بازگشت لئو به تمرینات

به گزارش افق انلاین ، باشگاه بارسلونا سخت در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را تمدید کند، بازیکنی که در حدود یک ماه پیش قراردادش با بارسلونا منقضی شد و پس از ۲۱ سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌آید.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا حالا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا هفته آینده خبر تمدید قرارداد مسی ۳۴ ساله را به طور رسمی اعلام کنند. بر اساس این گزارش؛ سران این باشگاه امیدوار هستند تا در هفته اول ماه آینده میلادی (آگوست) این مأموریت دشوار را به سرانجام برسانند تا برنده ۶ توپ طلا بتواند در جام خوان گامپر و در تقابل با یوونتوس برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

باشگاه بارسلونا که هر سال پیش از آغاز فصل جدید در جام خوان گامپر که یک دیدار دوستانه به شمار می‌رود در نوکمپ پذیرای تیم‌های مختلف است، امسال در تاریخ ۸ آگوست (یکشنبه ۱۷ مرداد) پذیرای یوونتوس خواهد بود.

این بدین معناست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سال‌ها با یکدیگر در قالب پیراهن‌های دو تیم بارسلونا و رئال مادرید رقابت‌های تماشایی با هم داشتند، این بار می‌توانند در جام خوان گامپر با هم مصاف کنند. قرار است هواداران به اندازه ۲۰ درصد گنجایش ورزشگاه نوکمپ از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

مسی که تاکنون ۳۴ جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، پیش از این دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی از بارسلونا دریافت می‌کرد و حالا گفته می‌شود او برای تمدید پنج ساله قراردادش حاضر شده دستمزدش ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

«اسپورت» همچنین مدعی شده که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است لیونل مسی در تاریخ دوم آگوست (۱۱ مرداد) به تمرینات پیش‌فصل بارسلونا ملحق شود که این بدین معناست که او تا این تاریخ قرارداد جدیدش را با کاتالان‌ها امضا خواهد کرد. این مهاجم آرژانتینی تاکنون در ۷۷۸ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و ۶۷۲ گل به ثمر رسانده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر