10

متن نامه رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران به رئیس مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 354936
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس، ضمن تاکید بر اینکه که تورم‌زا خواندن افزایش حقوق بازنشستگان از سوی نمایندگان، بذر یاس و ناامیدی را میان بازنشستگان می‌کارد، یادآور شد که اجرای متناسب‌سازی در تامین اجتماعی نتوانسته همپوشانی قابل قبولی را نسبت به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی ایجاد کند.

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رهبر معظم انقلاب - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

«علی اصغر بیات» در نامه خود به «محمدباقر قالیباف» با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد از مستمری بگیران حداقلی بگیر هستند، اعلام کرد: شایسته نیست بازنشستگان پس از ۳۰ سال کار آماج تنگ‌نظری‌ها و مطامع شخصی و گروهی قرار گیرند.

بیات با یادآوری رفتار دوگانه نمایندگان مجلس در قبال اجرای متناسب‌سازی نوشت: این امر لطمات شدیدی به اعتبار نمایندگان وارد می‌سازد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با اشاره به پاسخگو نبودن اجرای متناسب‌سازی در تامین اجتماعی نوشت: اجرای دو مرحله متناسب‌سازی نتوانسته همپوشانی قابل قبولی را نسبت به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی ایجاد کند.

بیات ضمن تاکید بر اینکه که تورم‌زا خواندن افزایش حقوق بازنشستگان از سوی نمایندگان، بذر یاس و ناامیدی را میان بازنشستگان می‌کارد و این امر برای بازنشستگان و مستمری بگیران نکته‌ای عبرت آموز محسوب می‌شود، نوشت: این امر درحالی است که میلیون‌ها نفر در تامین اجتماعی منتظر دائمی شدن همسان‌سازی و تصویب لایحه آن هستند.

وی در پایان نامه از رئیس مجلس خواست که مداخله کند و این غائله را به سرانجام نیکو برساند.

بیات 1

بیات 2

بیات 3

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب آقای دهقان با سلام من کارفرمای خود حدود ۳۴ سال حق بیمه‌‌ پرداخت کردم وهمچنین‌ دیگر بازنشستهای محترم چطور‌‌ شده ‌نماینده مجلس‌ اول دنبال اتوموبیل خودش است تصمیم‌ میگیرند که حق ارث حقوقی اتاث بصورت‌ ۱/۴ از‌ حقوق مالی پدر را‌باید دریافت کند و آیا نمایندهای‌محترم نماینده مردم هستند‌ یا‌‌ خیر آیا برای‌‌ تنها دختر خودشون‌در‌ جایگاه یک بازنشسته‌ رازی باین مصوبه رضایت دارند‌ آیا میدانند‌که پس از‌ فوت پدر که مستاجر هم باشند چگونه با شرافت‌‌ نسبتا نرمال زندگی کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر