5

مهلت ۹ روزه ساسولو به یوونتوس برای خرید لوکاتلی

  • کد خبر : 355051
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

باشگاه ساسولو به بانوی پیر تنها ۹ روز دیگر فرصت داده تا پیشنهادی برای خرید مانوئل لوکاتلی ارائه کند که نظر این باشگاه را جلب کند.

مهلت 9 روزه ساسولو به یوونتوس برای خرید لوکاتلی

به گزارش افق آنلاین ، جووانی کارنوالی مدیر ورزشی باشگاه ساسولو تأیید که که مانوئل لوکاتلی هافبک ایتالیایی این تیم با وجود دریافت پیشنهاد‌های پرزرق‌وبرق‌تر از آرسنال و یک باشگاه انگلیسی دیگر، تنها خواستار پیوست به یوونتوس است. کارنوالی اما به یوونتوسی‌ها تنها ۹ روز دیگر برای خرید لوکاتلی فرصت داد.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: لوکاتلی می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد. با این حال دو باشگاه باید به توافق رسند. باید ببینیم که آیا شرایطی مناسب برای رخ داد این جابجایی فراهم می‌شود یا نه چون در غیر این‌صورت او در کنار ما خواهد ماند. ما فردا مجدداً با یوونتوسی‌ها تماس خواهیم داشت.

مدیرورزشی باشگاه ساسولو افزود: لوکاتلی از آرسنال و یک باشگاه دیگر از لیگ برتر انگلیس پیشنهادهایی دارد، بنابراین تصمیم‌ با خودش است که کدام یک را انتخاب کند یا اینکه در کنار ما بماند.

آخرین پیشنهاد یوونتوسی‌ها، قراردادی ۲ ساله به عنوان بازیکن قرضی با بند خرید اجباری در ازای ۳۰ میلیون یورو به علاوه پاداش بوده که از سوی ساسولو رد شده است. ساسولو برای فروش بازیکن ۲۳ ساله‌اش حداقل ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد چرا که آرسنالی‌ها حاضر شدند برای این بازیکن ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش پیشنهاد دهند.

کارنوالی ضمن اشاره‌ای مزاح‌آلود درباره تلاش همزمان یوونتوس برای برگرداندن میرالم پیانیچ از بارسلونا، افزود: با شرایط فعلی شاید برای یوونتوس آسان‌تر باشد که میرالم پیانیچ را به خدمت بگیرد تا لوکاتلی. ما هیچ‌یک از ستارگان خود را بعد از هشتم آگوست نخواهیم فروخت. دومنیکو براردی هم یکی از بازیکنان طراز اول‌مان است که می‌خواهیم او را نگه داریم. تا آن زمان هر پیشنهادی به دست‌مان برسد، را بررسی خواهیم کرد و با بازیکن صحبت می‌کنیم اما بعد از آن هیچ‌کسی را نخواهیم فروخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر