6

طلب علیرضا نصف شد/ بیرانوند به حکم صادر شده اعتراض می‌کند

  • کد خبر : 355064
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

علیرضا بیرانوند گلر پیشین پرسپولیس مدعی است چیزی حدود ۵ میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد و روند پرداخت این بدهی هنوز محل مناقشه است.

علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی که اواخر لیگ نوزدهم از پرسپولیس جدا شد حالا در پی گرفتن مطالبات خود از این باشگاه است. بیرانوند که با جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستنش به آنتورپ بلژیک، ۷۰۰ هزار دلار به سرخ‌ها درآمد رساند، چندی قبل برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود و فصل‌های قبل به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

علیرضا بیرانوند در نامه‌ای که به کمیته تعیین وضعیت نوشت مدعی شد ۵ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس بابت اصل قرارداد و آپشن‌های چند فصل اخیر طلبکار است و خواهان دریافت طلبش از پرسپولیس شد.

پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵، ۹۷-۹۶، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. ضمن اینکه درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند مردود اعلام شد. رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

مجموع محکومیت باشگاه پرسپولیس با شکایت علیرضا بیرانوند به اضافه هزینه دادرسی، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان شده است. این حکم در حالی صادر شد که طبق آن چیزی که بیرانوند مدعی شده بود طلب او نصف شد و به جای ۵ میلیارد حالا باید چیزی حدود ٢ میلیارد و پانصد میلیون تومان دریافت کند. در همین خصوص شنیدیم چندی قبل کارشناس کمیته تعیین وضعیت میزان طلب بیرانوند را بالغ بر ٣ میلیارد تومان تشخیص داده ولی مبلغی که در نهایت اعلام شد حدود ٢ میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که بیرانوند و وکیلش طی روزهای آینده نسبت به این رای صادر شده اعتراض خواهند کرد و پرونده طلبش از پرسپولیس را به کمیته استیناف خواهد برد. آنطور که مشخص است باشگاه پرسپولیس و بیرانوند وارد یک جنگ حقوقی شدند و حال باید دید کدامیک در این پرونده پیروز خواهند شد. گفتنی است بیرانوند تنها جدا شده چند سال اخیر پرسپولیس است که بعد از ترنسفر شدن پول خوبی به باشگاه پرسپولیس تزریق کرد و باعث شد بخشی از مشکلات مالی این باشگاه حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر