5

معجزه فوق العاده و طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو

  • کد خبر : 355091
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

احتمالا در مورد خواص فوق‌العاده روغن کرچک شنیده‌اید. این روغن یکی از مفیدترین مواد طبیعی در درمان مشکلات مربوط به پوست و مو محسوب می‌شود.

معجزه طبیعی برای جلوگیری از

احتمالا در مورد خواص فوق‌العاده روغن کرچک شنیده‌اید. این روغن یکی از مفیدترین مواد طبیعی در درمان مشکلات مربوط به پوست و مو محسوب می‌شود.

افق آنلاین ،  روغن کرچک سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ای است که خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی را نیز به آن می‌دهد. روغن کرچک سرشار از اسیدهای چرب امگا ۹ بوده و به همین دلیل می‌تواند فولیکول‌های مو را تغذیه کند. این کار موجب تحریک رشد مژه‌ها، موها و ابروها می‌‎شود.

علاوه بر آن، این معجزه طبیعی سرشار از تریگلیسیرید چربی‌های اشباع نشده بود که خاصیت جوان‌سازی را به آن می‌بخشد. همچنین می‌دانیم که ریسینلیدیک اسید علاوه بر پیشگیری در درمان قارچ، میکروب و آلودگی مفید است. روغن کرچک خاصیت ضد التهابی داشته و در گوارش هم به بدن کمک می‌کند.

خواص روغن کرچک برای مو
وجود اسیدهای چرب امگا ۹ در روغن کرچک باعث تحریک موها، ابروها و مژه‌ها می‌شود. برای این کار کافی است چند قطره روغن کرچک را روی پوست سر ریخته و آن را ماساژ دهید تا وارد منافذ پوستی و فولیکول‌ها شود.

دکتر دیوید ویلیامز معتقد است که هیچ چیز مانند روغن کرچک نمی‌تواند جریان ترشحات غدد لنفاوی را کنترل کند. علاوه بر تمام موارد فوق، روغن کرچک خواص دیگری نیز دارد: تسکین سردرد، بهبود آلودگی‌های پوستی، پیشگیری از آکنه، جوش و ضایعات پوستی، بهبود آفتاب سوختگی، درمان مشکلات گوارشی، پیشگیری از تشکیل کرم، تسکین مشکلات قاعدگی (از طریق نرم کردن ماهیچه‌ها و پیشگیری از گرفتگی عضلات)، درمان درد پای ورزشکاران و همچنین پیشگیری از شوره سر.

شما به دو طریق دیگر می‌تواند از روغن کرچک استفاده کنید. روش اول در درمان سنگ کلیه، سندرم روده تحریک‌پذیر، فیبروم رحم، ورم مفاصل، زخم رحم، مشکلات گوارشی و گرفتگی‌های قاعدگی استفاده می‌شود. در این روش کافی است چند قطره روغن کرچک روی گاز پانسمان ریخته و آن را روی پوست قرار دهید. برای تاثیر گذاری بیشتر می‌توانید یک بطری آب گرم بر روی آن بگذارید و اجازه دهید تا یک ساعت به همان شکل باقی بماند. این کار را سه مرتبه در هفته انجام دهید.

روش دوم برای رشد سریع‌تر مژه‌ها و ابروها استفاده می‌شود. کافی است ۲۰ میلی‌لیتر دکسپانتنول، ۳۰ میلی‌لیتر روغن کرچک و ۱۵ قطره عصاره سیر را ترکیب کرده و آن را به مژه‌ها و ابروهایتان بمالید.

منبع: naturalandhealthyworld.com
ترجمه: وبسایت فرادید

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355091

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر