4

هفت میلیارد ریال تسهیلات پرداختی شعب بانک توسعه تعاون در استان کرمان

  • کد خبر : 355173
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تسهیلات پرداختی شعب بانک طی سال ۹۹ در استان کرمان را هفت میلیارد ریال اعلام نمود

 

🔸 محمد جعفر ایرانی طی سفر به استان کرمان، ضمن دیدار با استاندار ، نشستهایی با صنعتگران، تعاونگران، واحدهای تولیدی و نیز همکاران استان برگزار نمود. وی در بدو ورود به شهر کرمان با حضور بر مزار شهدای این شهر، به مقام شامخ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام نمود.
🔸محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با استاندار کرمان گفت: عملکرد بانک در چارچوب برنامه های اقتصادی ملی و در جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال بوده است.
🔸ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شعب بانک در استان کرمان طی سال ۹۹ مجموعا هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده اند که رشد ۸۳ درصدی در این بخش محقق گردیده است.
🔸وی افزود: تعهد بانک توسعه تعاون استان کرمان تا پایان مرحله چهارم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به صورت صد درصدی ایفا گردیده است و تا پایان مرحله پنجم پرداختی ها در مناطق روستایی استان کرمان به ۱۳۳۲ میلیارد ریال خواهد رسید.
🔸وی افزود: همکاران بانک تدابیر و تلاش گسترده ای برای گسترش دامنه خدمات بانک و گرفتن سهم مناسبتر بانک توسعه تعاون از شبکه بانکی به اجرا در آورده اند و تلاش شده است سهم بانک در شبکه بانکی سهمی موثر و توسعه ای باشد و رفتار توسعه ای بانک نیز نشان دهنده این حقیقت است که بانک جریان نقدینگی و موضوع تخصیص منابع را به گونه ای راهبری نماید که اثر مساعدی بر بخش های تولیدی و تعاونی داشته باشد.
🔸علی زینی وند استاندار کرمان در نشست با عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تعاونی های موفقی در سطح استان کرمان با سابقه ایی تاریخی و درخشان حضور دارند و بخش های مهمی از ارزش افزوده بخش های صنعت، معدن و کشاورزی استان کرمان از طریق بخش اقتصاد تعاونی حاصل گردیده است.
🔸وی افزود: رویکرد و فعالیت بانک توسعه تعاون در استان کرمان به گونه ای بوده است که ذهنیتی مثبت از بانک در اذهان مردم شکل گرفته است و ارکان برنامه ریزی و دستگاه های اقتصادی استان بر روی نقش عاملیتی بانک حسابی ویژه باز کرده اند.
🔸استاندار کرمان خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی بسیار معتبر و ریشه داری در استان کرمان حضور دارند، با این وجود استان به لحاظ پهناوری و گستردگی جغرافیایی نیازمند تدابیر و اقدامات توسعه ای در بخشهای مختلف اقتصادی است که نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است.
🔸گفتنی است در این نشست رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، غلامرضا کافی زاده مدیر شعب استان کرمان و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر