3

۴۶ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته است

  • کد خبر : 355188
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از بخشهای صنعتی استان کرمان اعلام داشت: ۴۶ درصد تسهیلات پرداختی بانک در سال ۹۹ به بخش صنعت و معدن پرداخت گردیده است

🔸محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از صنایع شیمیایی کرمان اظهار داشت: صنایع بزرگ و ریشه داری در استان حضور دارند که می توانند با ایجاد چرخه مناسب مالی در میان بخش های مختلف اقتصادی استان موجبات توسعه متوازن در مناطق جغرافیایی استان و استانهای همجوار را فراهم نمایند.
🔸وی به تجربه رویکرد توسعه ای بانک در قبال صنعتگران اشاره نمود و گفت: بانک توسعه تعاون طی سال ۹۹ به میزان ۲۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که ۴۶ درصد تسهیلات به بخشهای صنعت و معدن اختصاص یافته است.
🔸ایرانی در بازدید از بخش تولیدی شرکت صنایع کرمان زمین درخصوص ظرفیت تولید شرکت گفت: بعد مالی فعالیت هر واحد صنعتی از اهمیتی ویژه برخوردار است و شرکت با بهره مندی مناسب از منابع مالی می تواند برنامه جامعی برای تامین مواد اولیه، فرآیندهای تولیدی و هزینه های سرمایه انسانی و چرخه تولید تدارک ببیند.
🔸وی افزود: مواجهه بانک توسعه تعاون با واحدهای تولیدی و تعاونی تسهیل گرایانه بوده و بانک منابع مناسبی از وجوه طرحهای ملی را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در اختیار این واحدها قرار داده است.
🔸ایرانی گفت: با توجه به فعالیت مستمر شرکت صنایع شیمیایی کرمان و برنامه های شرکت برای افزایش ظرفیت، این بانک شرایط مناسبی را برای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و توسعه ای ایجاد می نماید.
🔸عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت تعاونی پروفیل فولادی کارمانیا اظهار داشت: شرکت های تعاونی پروفیل و درب و پنجره سازان در استانها از مهمترین وقدیمی ترین تشکل ها در سطح کشور بوده اند و این تشکل تعاونی در استان کرمان، با قدمت و تجربه طولانی، به یکی از قطب های این صنعت در سطح کشور تبدیل شده است.
🔸ایرانی به تجربه تشکیل بانک های بزرگ در برخی کشورها بر پایه منابع مردمی اشاره نمود و گفت: چنانچه مکانیزم ها و فرآیندهای مناسبی برای تجمیع سرمایه های کوچک ایجاد شود و بازار پول در خدمت فرآیندهای تولیدی عمل نماید، الگوی فعالیت بانک های توسعه ای بر پایه منابع خرد مردمی، منجر به تامین مالی بخش های تولیدی خواهد شد.
🔸ایرانی گفت: شرایط برای پرداخت تسهیلات غیر حضوری در بانک توسعه تعاون فراهم گردیده است و سازمانها و شرکت ها می توانند در همکاری با بانک، امکان بهره مندی پرسنل خود از تسهیلات کارت مرابحه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال را فراهم نمایند.
🔸گفتنی است در این بازدیدها رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، غلامرضا کافی زاده مدیر شعب استان کرمان و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند.

افق انلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر