به گزارش افق آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور؛ در این دیدار دکتربیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران، بازیکن اسبق تیم های ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به همراه نادر فریاد شیران رئیس کمیته پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران، دروازه بان اسبق تیم های ملی فوتبال و باشگاه استقلال و سعید ناصری دبیر کل کانون مربیان فوتبال ایران حضور داشتند.

در این نشست صمیمی بیژن ذوالفقارنسب ضمن ستایش از عملکرد مدیرعامل صندوق گفت: اگرچه سالهاست که صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شده است اما به جد می گویم که از زمان ورود دکتر ابطحی در راس این مجموعه شاهد تحولات مثبت و گسترده ای هستیم.

او همچنین بیان داشت: باعث خوشحالی است که بنده به عنوان رئیس کانون مربیان فوتبال کشور امروز در مجموعه صندوق حمایت حضور دارم و امیدوارم با توجه به حسن نیت و حمایت های دکتر ابطحی، کانون مورد لطف و محبت ایشان قرار بگیرد و در آینده تعامل های خوب و سازنده ای بین کانون و صندوق حمایت برقرار شود.

در ادامه دکتر ابطحی ضمن ابراز خوشحالی از حضور اعضای کانون مربیان فوتبال ایران در صندوق حمایت از بیژن ذوالفقار نسب به عنوان یکی از چهره های برتر و خوشنام در فوتبال کشور یاد کرد و گفت: امیدوارم در آینده با همکاری و تعامل با یکدیگر اتفاقات بسیار مثبت و خوبی میان صندوق حمایت و کانون مربیان فوتبال ایران شکل بگیرد.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد اعضای کانون مربیان فوتبال ایران با هماهنگی واحد بیمه و درمان صندوق حمایت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.