5

یک روز تلخ دیگر برای امیر قلعه نوعی در تقابل با استقلال؟

  • کد خبر : 355423
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۲۶

امیر قلعه نویی در مصاف با تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، ۶ برد، ۵ تساوی و ۱۰ باخت به دست آورده است.

در جریان نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

یکی از نکته‌های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف است. قلعه‌نویی که یکی از مهم‌ترین پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی پوشان پایتخت است، در قامت تیم‌های مختلفی در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

همچنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی ها، ۲ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی بوده است. او  با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به اتمام رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای مصاف با استقلال بوده. او با ذوب آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه‌نویی است که با آن با استقلال رویارویی کرده است و یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

در مجموع امیر قلعه‌نویی ۲۰ بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر رفته است که ۶ برد،۵ تساوی و ۱۰ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

مصاف روز چهارشنبه گل‌گهر و قلعه‌نویی با تیم استقلال اتفاق سال گذشته را شاید برای قلعه‌نویی بازهم تکرار کند. او سال ۹۹ هم در رقابت‌های جام حذفی و هم در لیگ برتر با تیم سپاهان از استقلال مجیدی شکست خورده است و در صورت پیروزی استقلال در این بازی، امکان دارد بازهم قلعه‌نویی بازنده هر دو رقابت‌ در مصاف با تیم مجیدی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر