6

تعطیلات به‌عنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار احتیاج به مقدمات دارد

  • کد خبر : 355429
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۳

جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون جمع‌بندی درباره تعطیلی دوهفته‌ای کشور برگزار شد. وزیر کشور دراین‌باره گفت:‌ تعطیل‌کردن نیاز به مقدمات و برنامه‌ریزی و اقناع و همراه‌سازی مسئولان و مردم دارد.

تعطیل کردن تهران نیاز به برنامه ریزی دارد | وزیر کشور با - تابناک

به گزارش افق آنلاین ، عبدالرضا رحمانی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با موضوع تعطیلی دوهفته‌ای برگزار شد، گفت: شرایط کرونایی و شرایط تحریمی و مشکلات ناشی از این‌ها می‌طلبد هر نوع اقدامی، هوشمندانه دقیق و هدفمند صورت گیرد.

وی افزود: همه دوستان در این جلسه بحث کردند و نظرسنجی‌های مختلفی هم مطرح شد و همه اینها نشان داد که درست است که تعطیلات به‌عنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار احتیاج به مقدمات دارد و برنامه‌ریزی‌ها، اقناع‌سازی و همراه‌سازی مسئولان و به‌ویژه مردم را می‌طلبد اگر به‌شکل هوشمندانه برنامه‌ریزی نشد چه‌بسا ما نتواتیم با وجود متحمل شدن هزینه اقتصادی به اهداف مدنظر برسیم. بنا شد بررسی دقیق‌تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث را مطرح کنیم و آن زمان تصمیم‌گیری کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: مقرر شد شرایط جرائم و شرایط کنترلی را در قالب پیشنهاداتی مطرح کنیم که مؤثرتر باشد. نوع جرائم با نوع تخلفات هماهنگی ندارد و کم است، باید این جرائم به‌گونه‌ای پیگیری و اجرا شود که تأثیرپذیری بیشتری داشته باشد که بنا شد اصناف و نیروی انتظامی پیشنهادات خود را بیان کنند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه در حوزه دارو تمهیدات صورت گرفته است و جای هیچ نگرانی نیست، تصریح کرد: بحث واکسیناسیون کنار رعایت پروتکل‌ها یکی از مهمترین مسائل است، الآن میزان واکسیناسیون به ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار رسیده است که مقرر شد با کمک همه دستگاه‌ها این مسئله سرعت بگیرد و علاوه بر آن اعلام شد که از هفته  آینده احتمالاً تولید داخلی واکسن به یک‌میلیون برسد و کنار آن واردات نیز افزایش پیدا کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر