18

مهندس یونس ژائله:صادرکنندگان باید خود را آماده حضور در بازارهای جهانی در دوران بعد از کرونا کنند

  • کد خبر : 355627
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

رئیس اتاق تبریز معتقد است: صادرکنندگان باید خود را برای حضور در بازارهای پساکرونا آماده کنند و همچنین باید در بحث تجارت الکترونیک نیز به‌صورت اصولی فعالیت شود.

افق انلاین ، یونس ژائله در جلسه کمیسیون کارآفرینی، گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان اتاق تبریز که با موضوع بررسی شتاب‌دهنده‌های صادراتی برگزار شد، با اشاره وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی در دوره شیوع بیماری کرونا، گفت: در این وضعیت که ارتباطات تجاری کشورها، کاهش یافته است باید به فکر اصول اساسی تجارت برای بعد از اتمام این بیماری بوده و راهکارهای جدیدی برای دوران پساکرونا بیابیم.

رئیس اتاق تبریز ادامه داد: صادرکنندگان باید خود را آماده حضور در بازارهای جهانی در دوران بعد از کرونا کنند. امروزه بحث تجارت الکترونیک اهمیت ویژه‌ای در حوزه تجارت یافته است که باید در این حوزه نیز به‌صورت اصولی فعالیت شود.

او با تأکید بر لزوم تولید محصولات متناسب با بازارهای هدف گفت: شتاب‌دهنده‌های صادراتی در وضعیت کنونی می‌توانند نقش مهمی در بهبود وضعیت صادرات استان داشته باشند که در این راستا، باید شاهد برگزاری جلسات کارشناسی با حضور اساتید دانشگاهی، فناوران و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع باشیم تا با یک کار تخصصی بتوانیم، موضوع را پیش ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر