8
حسن نوروزی، نماینده رباط کریم در مجلس:

از آقای اژه‌ای خواهش می‌کنم به تخلفات رئیس جمهور رسیدگی کند

  • کد خبر : 355722
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

یک نماینده مجلس گفت: دولت باید از شرکت‌های غیردولتی حمایت کند شرکت کروز ۲۵ درصد سهام ایران خودرو را دارد و گفته که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی این شرکت خودروسازی را خودکفا کند. حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان در نطق میان دستور خود با تبریک روز خبرنگار به اصل ۱۱۵ قانون اساسی […]

اژه‌ای به تخلفات رئیس‌جمهوری رسیدگی کند / دولت باید از شرکت‌های غیردولتی حمایت کند / سالانه بین 20 تا 25 میلیارد دلار قاچاق داریم
یک نماینده مجلس گفت: دولت باید از شرکت‌های غیردولتی حمایت کند شرکت کروز ۲۵ درصد سهام ایران خودرو را دارد و گفته که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی این شرکت خودروسازی را خودکفا کند.

حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان در نطق میان دستور خود با تبریک روز خبرنگار به اصل ۱۱۵ قانون اساسی اشاره کرد و گفت: بر اساس این اصل رئیس‌جمهور باید از میان رجال سیاسی و مذهبی باشد، بر همین اساس آقای رئیسی که اسلام‌شناس، مجتهد به اصول و فنون قواعد اسلامی و دارای دکترین بوده‌اند و ما به ایشان رای داده‌ایم و از ایشان توقع داریم به دو موضوع اقتصاد و دولت الکترونیک و فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند، یک تیم منسجم تهیه کنند به عنوان وزرا، مشاورین و معاونان باید به گونه‌ای انتخاب شوند که رشد اقتصادی شتاب گیرد و با بسیج همه امکانات رشد هشت درصدی را داشته باشیم.

 

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه با کشورهای جنوب غربی آسیا برای تبدیل شدن به مرکز پولی منطقه ارتباط گرفته شود، ادامه داد: جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور با ایجاد انگیزه‌ها و مشوق‌های لازم، تغییر نگاه به نفت و گاز و تبدیل آن‌ها به سرمایه‌گذاری‌های مفید از دیگر مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه دولت باید از شرکت‌های غیردولتی حمایت کند، با اشاره بازدیدش از شرکت کروز بیان داشت: این شرکت ۲۵ درصد سهام ایران خودرو را دارد و گفته که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی این شرکت خودروسازی را خودکفا کند.

 

وی افزود: تحقق کامل هدفمندی یارانه‌ها برای افزایش بهره‌وری و توجه به مناطق اقتصادی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یکی از مناطق اقتصادی است که با داشتن ۱۴۰۰ هکتار منطقه آزاد و ۲۰۰۰ منطقه ویژه اقتصادی اگر تقویت شود و با کشورهای هند چین و روسیه مراودات داشته باشیم مشکل تحریم‌ها را نخواهیم داشت.

 

عضو کمیسیون قضایی گفت: توسعه بازارهای دریایی، توسعه حمل نقل ریلی به ویژه کریدور شمال و جنوب که اگر به درستی تاسیس شود همه آنچه که به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌خواهیم را بدون استقراض داشته باشیم به دست میآوریم و این از دیگر مواردی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد.

 

وی تصریح کرد: سامانه جامع گمرک که باید در اختیار وزارت دادگستری، اقتصاد و کشاورزی، صمت باشد نه دست عده‌‌ای خاص؛ به این موضوع توجه نشده است که ما سالانه بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار قاچاق داریم.

 

نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه باید کسب جایگاه برتر منطقه در بستر شبکه ملی اطلاعات را به دست بیاوریم به رای نمایندگان به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این موضوع در راستای برنامه ششم توسعه بوده و به همین دلیل به آن رای داده شد.

 

وی در پایان خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید داشت: از آقای اژه‌ای خواهش می‌کنم به تخلفات رئیس جمهور رسیدگی کند؛ چرا که نمایندگان نیز به آن رای داده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر