5
مدیرعامل شرکت ایپکو مطرح کرد

آزمون موتورهای یورو ۶ در شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو

  • کد خبر : 355767
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۷

مدیرعامل شرکت ایپکو از به روزآوری تجهیزات این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا خبر داد و گفت: تا پایان تابستان امسال تجهیزات موجود ایپکو قابلیت انجام آزمون موتورها با فناوری روز و سطح آلایندگی اروپا شش را خواهد داشت.

افق انلاین به نقل از ایکوپرس- مهدی رجبعلی افزود: ایپکو به عنوان شرکت توسعه دهنده استاندارد، باید چند سال پیش از تغییر استانداردها، امکانات و ابزارهای خود را تجهیز و توسعه بخشد که در همین راستا تجهیزات این شرکت برای آزمون موتورهای یورو ۶ توسعه داده می شوند.
وی در ادامه با اشاره به برپایی همایش موتور در انتهای امسال، رونمایی از طرح های متعدد در حوزه قوای محرکه و اقداماتی که بر روی قوای محرکه جدید انجام خواهد شد را از جمله برنامه های ایپکو برای حضور موفق در زمینه معرفی و رونمایی از فناوری های جدید در این نمایشگاه خواند.
وی با بیان این‌که ایران خودرو در حال ارتقای پلتفرم برق و الکترونیک تمام محصولات خود است، عنوان کرد: توسعه بخش های مرتبط با موتور در طرح پلتفرم برق و الکترونیک ایران خودرو با همکاری ایپکو در حال انجام است که در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در حال کار بر روی این پروژه هستیم.
به گفته مدیرعامل شرکت ایپکو، این طرح بزرگ برای نخستین بار است که در خودروسازی کشور اتفاق می افتد. با اجرای این طرح، ایران خودرو مالک پلتفرم به‌روز برق و الکترونیک خواهد شد که می تواند آن را بر روی تمامی محصولات خود قرار داده و حتی به سایر خودروسازان داخلی ارایه کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر