5

افشاگری مجیدی درباره اتفاقات ، مسائل و حاشیه‌های اخیر باشگاه استقلال

  • کد خبر : 355945
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

سرمربی استقلال در مصاحبه مفصل راجع به همه اتفاقات پیرامون این که صحبت کرد.

افشاگری مجیدی درباره اتفاقات اخیر استقلال

افق آنلاین ،  فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره مسائل و حاشیه‌های اخیر ارائه داده است.

متن این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

ما برای بازی با الهلال احتمالا هفت تا هشت روز زودتر به دوبی می‌‌رویم. انتخاب من برای بازی با الهلال، ورزشگاه الوصل دوبی بوده. جا دارد از دوستان خوبم در باشگاه الوصل تشکر کنم که شرایط میزبانی استقلال را پذیرفتند. در دو روز گذشته مذاکرات خوبی با آنها داشتم. یک کمپ خوب تمرینی را برای اردوی استقلال در دوبی انتخاب کردم. هتلی که قبلا رزرو شده بود، مناسب نبود و یک هتل خیلی خوب را برای این بازی انتخاب کردم. قرار شد یک بازی تدارکاتی در ابوظبی هم انجام بدهیم.

▫️درباره وضعیت مهدی قایدی

برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت در سطح قایدی باید مبلغ بالایی پرداخت کنیم و کار بسیار سختی برای جذب یک ستاره در حد قایدی داریم. به همین دلیل دیروز به آقای ملکیان و آقای مددی پیغام دادم که موافق جدایی قایدی نیستم. شاید بتوان قرارداد بهتری برای مهدی تنظیم کرد و او را حفظ کرد. البته وظیفه خودم می‌دانم که منافع بازیکن و آینده او را هم در نظر بگیرم اما امیدوارم درنهایت باشگاه بتواند قایدی را حفظ کند.

▫️هیچ وقت علیه استقلال شکایت نکردم

هواداران واقعی استقلال به خوبی همه را می‌شناسند که چه کسانی به دنبال پول ترانسفر بازیکن بودند یا چه کسانی زمین مصادره‌ای گرفتند یا با پیراهن و سربرگ استقلال وام میلیاردی از بانکها گرفتند. از زمانی که ترانسفر می‌شدم هر سال چند صد میلیون تومان و چند ده میلیارد به پول امروز بابت ترانسفرم نصیب باشگاه می‌شد. امروز هم برای اینکه آقایان دق نکنند و بیشتر حاشیه نسازند، مجبورم به خرج‌هایی که از جیب شخصی‌ام کرده‌ام، اشاره نکنم. پارسال بعد از استعفا اعلام کردم که طلبم را بخشیدم اما وسط بحران‌های مالی نیم‌فصل دوم امسال پول کادر قبلی را پرداخت کردند.  سالهاست که چک میلیاردی و نقد نشده باشگاه را در آلبوم خاطراتم نگه داشتم و هیچ وقت هم برای طلبم به فدراسیون یا فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نکردم.

 

▫️کمی ظرفیت داشته باشید

بعد از فینال، از تهران تا اروپا متحد شدند که این تیم تضعیف بشود. اینها استقلال را بدون خودشان نمی‌خواهند. متاسفانه کاری هم غیر از ایجاد حاشیه برای استقلال ندارند. بعضی‌هایشان آنقدر بی‌ظرفیت هستند که وقتی می‌بازند همه ایران را خائن می‌کنند. یکی نیست به این بی‌اخلاق‌ها بگوید کمی ظرفیت داشته باشید.

▫️چقدر باید به شما بی‌محلی کرد؟

تا شب قبل از فینال و بعد از بردهای متعدد، حال بعضی از اینها رو به سکته بود. بعد از فینال هم در حال دق کردن هستند. مشکلشان این است که چرا همچنان هواداران در حال حمایت هستند؟! من پاسخی برای بی‌ظرفیتی این افراد ندارم. دستشان هم برای هواداران رو شده است. اینها حرفشان این است که چون مجیدی سرمربی استقلال هست، پس نباید سر به تن استقلال باشد! یک ریال برای استقلال ارزش قائل نیستند. نه تحمل سکوت دارند و نه چشم دیدن موفقیت استقلال بدون خودشان را. واقعا خسته نشدند از این همه خباثت؟ چقدر باید به شما بی‌محلی کرد، جوابتان را نداد و مقابلتان سکوت کرد تا شرم کنید؟

▫️هشدار جدی؛ ریپورت

از طریق پیج‌های ناشناس اخبار دروغ منتشر می‌کنند. بعدا در گروه‌ها دروغ‌ها را وایرال می‌کنند و می‌خواهند دروغ را به جای خبر واقعی به خورد مخاطب بدهند! به وکیل می‌گویم شکایت کنیم علیه این پیج‌ها و کانال‌ها، می‌گوید بعضی‌هایشان در خارج از کشور هستند و در داخل هم نهایتا یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند. خب وقتی دروغ منتشر کردن هزینه‌ای ندارد، همین می‌شود که می‌بینیم. آخرین راهی که باقی مانده، این است که با روش متمدنانه از هواداران بخواهیم که این پیج‌ها و کانال‌ها را ریپورت کنند. من برای اولین بار و آخرین بار می‌گویم، این شیطنت‌ها و دروغگویی‌ها و بازی‌های کثیف علیه استقلال و بازیکنان و اعضای این تیم ادامه داشته باشد، لیستی از این اکانت‌ها منتشر می‌کنم تا هواداران آنها را ریپورت کنند و به شبکه‌های اجتماعی گزارش دهند.

‍ ‍  قسمت دوم و پایانی گزارش فرهاد مجیدی به هواداران درباره سفر به دوبی و پاسخ به برخی از حاشیه‌سازی‌ها

▫️از آقای شفر سپاسگزارم

من فصل پیش وقتی از استقلال جدا شدم، حتی یک بار هم علیه این تیم و مربیانش صحبت نکردم و برای کادر جدید آرزوی موفقیت کردم. از تیم آقای مظلومی حمایت کردم و چند بار به ورزشگاه رفتم. از آقایان منصوریان و شفر حمایت کردم. همین طور از آقای استراماچونی. منتی هم نیست و وظیفه‌ام بوده. اینجا هم باید تشکر کنم از آقای شفر که به عنوان یک خارجی بعد از فینال امسال از تیم حمایت کردند و من از ایشان سپاسگزارم. اما واقعا نمی‌دانم بعضی‌ها در استقلال چه منافعی دارند که وقتی می‌‌روند همچنان چشمشان به اینجاست و علیه تیم و بازیکنان مصاحبه می‌کنند و انگ خیانت می‌زنند و توهین می‌کنند. دست از بی‌ادبی و توهین و تهمت هم برنمی‌دارند.

▫️نگران محرومیت هستم

مهمترین موضوعی که باید درباره‌اش صحبت کنم، این است که به شدت نگران بسته شدن مجدد پنجره استقلال به خاطره پرونده آقای استراماچونی هستم. باشگاه احتمالا باید مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کند و در این وضعیت واقعا شرایط نگران کننده‌ای هست و باید این مسئله را در نظر گرفت.

▫️اگر این شیطنت‌ها نبود، حرفی نمی‌زدم.

در پایان باید بگویم که من جان اضافه‌ای برای پاسخ دادن به حاشیه‌سازی این افراد ندارم و زیاد هم اهل مصاحبه کردن نیستم و در اصل فرصتی هم برای این کارها ندارم. با همه این سنگ‌اندازی‌ها به کار خودم ادامه می‌دهم و به آینده هم به شدت امیدوارم. در پایان باید بگویم که از بزرگانی مثل منصور پورحیدری و ناصر حجازی یاد گرفتم که از جایگاه سرمربی‌گری در استقلال سو استفاده نکنم. اگر این شیطنت‌ها نبود، هرگز آدمی نیستم که علیه دیگران حرف بزنم و قصد تخریب استقلال را داشته باشم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر