5

توبیخ مجری شبکه ۳ به دلیل حرف جنجالی اش!

  • کد خبر : 355981
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

 مجری شبکه سه سیما در حالی به اختلاف نظرهای اخیر برخی مسئولان درباره وارد نشدنِ مناسب واکسن کرونا به کشور انتقاد کرد و افراد را به سکوت فرا خواند که خود برای بیان این انتقادها، از ادبیات و الفاظی نامناسب و دور از شأن رسانه ملی، استفاده کرد.

توبیخ مجری شبکه 3 به دلیل حرف جنجالی اش!

به گزارش افق آنلاین ، توبیخ مجری و تهیه کننده «طبیب» به دلیل ادبیات رسانه ای نامناسب به کار گرفته شده در این برنامه، هنوز به صورت رسمی از سوی مسوولان شبکه سه اعلام نشده است، اما گروه اجتماعی این شبکه، تلویحی توبیخ این مجری را تایید کرده است.

این مجری در بخشی از اظهاراتش خطاب به مسوولان می گوید، شما که هر چه گفتید نشد، حداقل یک هفته دهانتان را ببندید. و در ادامه جمله «ببندید!» بارها توسط این مجری روی آنتن تکرار می شود.

در توضیحات گروه اجتماعی شبکه سه بر پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی در بیان مشکلات و طرح آنها به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه تاکید شده است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355981

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این خواسته ی همه ی مردم دردمندیست که این روزها با تمام گرانیها ، بدبختیها و زجرها اسیر این بیماری کشنده شده اند . بله ما همه موافقیم مسئولین بی کفایت بی انصاف بی معرفت نامرد ؛لطفا دهانتان را ببندید شماها که خودتان بهترین واکسن را زده اید و بهترین موادغذایی را میخورید و حقوق نجومی میگیرین و برای زجرکشیدن مردم و کشتن آنها هر تلاشی میکنین ، روزی اشکهای و ضجه های مردم بی پول و مستمند ، دامن گیرتان خواهد شد . شما از اسرائیل و … کثیف تر و پست ترید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر