6

باشگاه سایپا به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری و جذب جواد نکونام

  • کد خبر : 355984
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

با تغییراتی که در باشگاه فولاد خوزستان رخ داده است سئوالاتی درباره ادامه کار جواد نکونام در این تیم ایجاد شده؛ در حالی که تیم سایپا هم مذاکراتی با نکونام انجام داده است.

باشگاه سایپا به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری و جذب جواد نکونام

به گزارش افق آنلاین ، جواد نکونام از لیگ نوزدهم به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد. نکونام در اولین فصل حضورش در فولاد توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. این مربی در فصل بیستم هرچند در رقابت‌های لیگ برتر در رده ششم قرار گرفت و صاحب سهمیه نشد اما این ناکامی را با قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه مستقیم آسیا جبران کرد.

نکونام بعد از قهرمانی با فولاد یکی از شروط ادامه همکاری خود را با این تیم تداوم حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه عنوان و از وی حمایت کرد.

با تغییراتی که امروز شنبه در فولاد نهایی شد، حمیدرضا گرشاسبی جای سعید آذری را در فولاد گرفت تا ابهاماتی پیرامون وضعیت کادر فنی این تیم و جواد نکونام ایجاد شود.

نکونام در هفته‌های گذشته از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت که در نهایت دو تیم مثل ذوب آهن و پیکان سرمربیان خود را انتخاب و گزینه‌های نکونام را محدودتر کردند.

دیگر تیمی که با نکونام مذاکره داشته، سایپا است که در پایان فصل قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد. سایپایی‌ها می خواهند بازگشت سریع السیری به لیگ برتر داشته باشند و به دنبال خرید امتیاز تیم تازه لیگ برتری شده هوادار هستند.

در مذاکرات سایپا با سرمربی فولاد این‌طور عنوان شده است که نکونام با سایپا فصل بعد در لیگ برتر خواهد بود اما خرید امتیاز هوادار، بودجه چندان زیادی برای بستن تیم قدرتمند برای سایپا باقی نمی گذارد.

این موضوع یکی از عوامل تردید نکونام برای جدایی از فولاد شده است. همچنین پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد مسئولان باشگاه فولاد هم پیشنهاد مالی سنگینی به نکونام داده اند و این مورد هم باعث شده تا احتمال ماندن نکونام در خوزستان قوت بگیرد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده مذاکره گرشاسبی مدیرعامل جدید فولاد با نکونام به کجا می رسد و آیا این مربی سومین سال حضورش در فولاد را تجربه می کند یا خیر.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر