5

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت+ تصویر

  • کد خبر : 356013
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

«منوچهر افسری هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، از دوستان ۵۰ ساله بنده هم متاسفانه دار فانی را وداع گفت. تسلیت به خانواده محترمش، روحش شاد و یادش گرامی.»

 منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در سن ۶۹ سالگی درگذشت.
بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت+ عکس

به گزارش افق انلاین ، منوچهر افسری بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته شنبه ۲۳ مردادماه و در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت این بازیگر قدیمی خبر داد و نوشت: «منوچهر افسری هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، از دوستان ۵۰ ساله بنده هم متاسفانه دار فانی را وداع گفت. تسلیت به خانواده محترمش، روحش شاد و یادش گرامی.»

جیران افسری، دختر این بازیگر نیز ضمن تایید این خبر گفته است: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد، امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و از دنیا رفت.

به گفته وی مراسم خاکسپاری منوچهر افسری روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود و پیگیری‌های لازم توسط خانه سینما در حال انجام است.

افسری متولد سال ۱۳۳۱ بود که از دهه ۵۰ فعالیت خود در سینما را آغاز کرده و در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و چهار مجموعه تلویزیونی بازی کرده بود.

آخرین حضور او در سینما در سال ۸۵ به فیلم «عاشق» برمی‌گردد و بعد از آن دیگر در اثری حضور نداشته است که دخترش در این باره گفته است: این موضوع و فراموشی بازیگران قدیمی همیشه باعث ناراحتی پدرش بوده است.

از جمله فیلم‌های سینمایی این بازیگر به «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو»، «زخم»، «تفنگدار» و «مأموریت آقای شادی» می‌توان اشاره کرد. همچنین «محاکمه»، «دزدان مادربزرگ»، « لبخند زندگی» و «خاله سارا» سریال‌های تلویزیونی هستند که افسری در دهه ۷۰ در آن‌ها بازی کرده بود.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356013

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر