سجاد شهباززاده امروز پرسپولیسی می شود

گفته می شود امروز سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان و آقای گل لیگ بیستم که با قرمزها به توافق رسیده برای امضای قرارداد وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

همچنین سعید حسین پور بازیکن جوان این تیم که در نیم فصل لیگ بیستم راهی ماشین سازی شده بود با اتمام قراردادش دوباره به جمع شاگردان یحیی اضافه شده و حالا برای روشن شدن وضعیت قراردادش راهی باشگاه خواهد شد.

سجاد شهباززاده امروز پرسپولیسی می شود

اما شاید یکی از بهترین خبرهایی که یحیی گل محمدی برای شنیدن آن لحظه شماری می‌کند عقد قرارداد با علی نعمتی مدافع میانی و چپ پای باشگاه پدیده است.

این احتمال وجود دارد که او هم با دریافت رضایت نامه از پدیده همراه با مدیر برنامه هایش به باشگاه پرسپولیس برود تا قرارداد رسمی خود را با قرمزها امضا کرده و به تمرینات این تیم اضافه شود.

رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی که در این تیم نمایش درخشانی داشت دیگر بازیکنی است که مورد توجه یحیی است و گفته می شود او هم امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس می‌رود.

همچنین مهدی شیری، امید عالیشاه، وحید امیری و کمال کامیابی نیا نیز برای توافقات مالی و تمدید قرارداد منتظر هماهنگی و تعیین وقت برای رفتن به باشگاه و انجام مذاکرات هستند.

تمرین دیروز پرسپولیس در شرایطی شروع شد که غایبان سرشناسی داشت و بازیکنانی که تکلیف تمدید قراردادشان مشخص نشده، دیروز به ورزشگاه کاظمی نرفتند. یحیی گل‌محمدی امیدوار است امروز اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس رقم بخورد که تمرین بعدی تیم او به شکل نصفه و نیمه برگزار نشود.

دانشجو