8

«باغگلی» نمی‌تواند برای تأمین معاش فرهنگیان کاری کند

  • کد خبر : 356429
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هیچ مخالفتی با وزیر جوان نداریم اما «حسین باغگلی» نمی‌تواند برای تأمین معاش فرهنگیان کاری کند.

«باغگلی» نمی‌تواند برای تأمین معاش فرهنگیان کاری کند

به گزارش افق انلاین ، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شوای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش،گفت: اگر امروز مردم و نمایندگان دغدغه دارند برای این است که مسئول اول اجرایی کشور را به عنوان ناجی خودشان در مسائل اجرایی و اقتصادی کشور می‌دانند.

وی بیان کرد: مخالفت ما با جوان بودن حسین باغگلی نیست و در بین وزرای پیشنهادی دیگر هم افراد جوان دیده می‌شود که ما با آنان مخالفتی نداریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: ما می‌خواهیم برای دولت بهترین اتفاق بیفتد و فرهنگ و اقتصاد کشور اصلاح شود. مردم در شرایط فعلی این فرصت را آخرین فرصت و امید برای خودشان می‌دانند و باز هم تأکید می‌کنم که مجلس هیچ مخالفتی با وزیر جوان ندارد.

دلخوش تاکید کرد: خانواده آموزش و پرورش ۵۰ میلیون نفر است و ما حدود ۱۵ میلیون دانش‌آموز و دو میلیون معلم داریم. برای فرهنگ کشور باید جایگاه ویژه‌تری در نظر گرفته شود و لازم است از افراد باتجربه و پخته در این وزارتخانه استفاده کرد و نباید از فردی استفاده شود که از بدنه این وزارتخانه نیست.

وی افزود: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود گفت که باغگلی فعالیت‌های خود را از مهدکودک و پیش‌دبستانی آغاز کرده و تا جایی که بنده اطلاع دارم مهدکودک‌ها را اصولاً مَردها نمی‌چرخانند و خانم‌ها می‌چرخانند، به هر صورت باغگلی سابقه، تجربه و تخصص لازم را ندارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر به خوبی نتوانسته مطالبات بازنشستگان را محقق کند و باید وزیر آینده آموزش و پرورش حق و حقوق آنان را بدهد اما حسین باغگلی نمی‌تواند برای تأمین معاش فرهنگیان کاری کند.

مهر/دلخوش با بیان اینکه برنامه‌های باغگلی با اسناد بالادستی هم مطابقت ندارد، گفت: این کشتی بزرگ که فرهنگیان در آن نشسته‌اند یک ناخدای باتجربه می‌خواهد درحالی‌که باغگلی حتی سابقه یک روز مدیریت در دستگاه‌های دولتی را ندارد.

وی اظهار داشت: ما مخالف رئیس‌جمهور نیستیم اما وی در صحبت‌های خود گفت که برای انتخاب باغگلی از نظر جامعه فرهنگیان هم استفاده کرده و بهتر است بگوید چه کسی نظر مثبت درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داده است؟

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: بهتر است حسین باغگلی از پذیرش تصدی وزارت آموزش و پرورش کنار بکشد؛ در غیر این صورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید به وی رأی اعتماد دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر