2

دستگیری بازیکن لیگ برتری تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان

  • کد خبر : 356510
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

مأموران با ورود به خانه این فوتبالیست، متوجه می‌شوند او مشروبات الکلی مصرف کرده و این فوتبالیست و مهمانانش که ۵ نفر بودند را به منکرات منتقل می‌کنند.

طرفداری نوشت: با گذشت دو روز از انتشار خبر بازداشت یکی از چهره‌های جنجالی لیگ برتر به دلیل شرب خمر و رانندگی در حال مستی، حالا خبر دستگیری یک بازیکن لیگ برتری تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان به دلیل شرب خمر و البته شکایت همسایه‌ها به خاطر برگزاری مهمانی در روز‌های عزاداری به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود این بازیکن که تیمش در پایان لیگ برتر بیستم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، همزمان با روز‌های عزاداری در خانه‌اش اقدام به برگزاری یک مهمانی می‌کند و به دلیل سر و صدای زیاد، همسایه‌ها ابتدا به او تذکر می‌دهند و بعد از اینکه به تذکر همسایه‌ها توجهی نمی‌کند، آن‌ها مأموران را در جریان می‌گذارند. مأموران با ورود به خانه این فوتبالیست، متوجه می‌شوند او مشروبات الکلی مصرف کرده و این فوتبالیست و مهمانانش که ۵ نفر بودند را به منکرات منتقل می‌کنند. یکی از کسانی که در این میهمانی حضور داشته، بازیکن فوتبال است که گویا او هم همراه صاحبخانه فعلاً در بازداشت به سر می‌برد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر