3

فرهنگ بسیج، همان جهاد اقتصادی است.

  • کد خبر : 3567
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

حاجی بابایی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ افزود: علاوه بر این طرح، وزارت آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برنامه ریزی کرده است. وی با تاکید بر موثر بودن طرح های بسیج در جنبه های مختلف گفت: اینگونه اقدامات، همواره با فعالیت های فرهنگی همراه بوده […]

حاجی بابایی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ افزود: علاوه بر این طرح، وزارت آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برنامه ریزی کرده است.

وی با تاکید بر موثر بودن طرح های بسیج در جنبه های مختلف گفت: اینگونه اقدامات، همواره با فعالیت های فرهنگی همراه بوده و فرهنگ بسیج، همان جهاد اقتصادی است.

حاجی بابایی با اشاره به اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح هجرت ۳ افزود: این میزان هزینه که بسیجیان برای نوسازی، زیباسازی و بهسازی مدارس انجام می دهند با صد میلیارد تومان هزینه در بخش های دیگر برابری می کند.

وی گفت: طرح هایی که برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان انجام می شود، دو سوم این قشر از جامعه را دربر خواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش افزود: اگر آموزش و پرورش کشوری درست باشد، همه چیز آن کشور در مسیر صحیح آن قرار خواهد گرفت و اگر برای این وزارتخانه خوب قدم برداشته شود و جایگاه آن به درستی فهمیده شود بسیاری از معضلات کنونی جامعه برطرف خواهد شد.

حاجی بابایی همچنین گفت: باید با کمک یکدیگر شهر تهران را در قامت پایتخت ببینیم، زیرا کارهای بزرگی که در کشور انجام شده در تهران به صورت عادلانه انجام نشده است.

وی افزود: سطح ۶۶ درصد فضاهای آموزشی تهران به نسبت جمعیت، حتی از نقاط محروم پایین تر است و به مقاوم سازی و تملک نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر