4

افزایش ضریب امنیت ساختمان با استفاده از درب های اتوماتیک

  • کد خبر : 356717
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

وقتی صحبت از ورود و خروج از یک ساختمان به میان می آید، چه مسکونی،‌ چه تجاری،‌ درهای اتوماتیک به عنوان صنعتی پیشرو در این فناوری، ‌اولین و بهترین انتخاب است. درب ورودی پارکینگ یکی از کلیدی ترین بخش های ساختمان برای ورود افراد نا خواسته و سارقین به داخل محیط است و با توجه به روش‌های متنوعی که سارقان به کار می‌برند، نیاز به تجهیزات امنیتی دقیق، نفوذ‌ناپذیر و هوشمندانه بیشتر از پیش احساس می‌شود.

افزایش ضریب امنیت ساختمان با استفاده از درب های اتوماتیک
چرا که سارقین میدانند آسان ترین راه برای ورود به ساختمان،‌ درب پارکینگ است و بعد از ورود می­توانند به راحتی تمام لوازم خودرو یا ساختمان را سرقت کنند،‌ در این زمان اهمیت و لزوم استفاده از درب های اتوماتیک و دوربین­ های مداربسته به روشنی،‌ احساس میشود. متاسفانه بسیاری افراد فکر میکنند استفاده از درب ­های اتوماتیک صرفا به دلیل افزایش راحتی و آسایش است،‌ در صورتی که حفظ امنیت،‌ رسالت اصلی این درب­هاست و به همین دلیل هنگام خرید و نصب این درها می بایست به تمام نکات توجه کرد.
بخش های بازار جهانی درب اتوماتیک:
بر اساس نوع به کشویی،‌ تاشو  و بر اساس استفاده کاربری به تجاری،‌ صنعتی و مسکونی تقسیم میشوند.

مزایای نصب درب های اتوماتیک چیست؟

درب های اتوماتیک علاوه بر راحتی مزایای دیگری هم دارند، مانند:

·         دسترسی

·         امنیت بیشتر
·         کنترل بهداشتی
·         صرفه جویی در فضا
·         ذخیره انرژی
·         نگهداری و استفاده آسان
·         زیبایی ظاهری

درب های اتوماتیک در مکان های بسیاری مانند: بیمارستان ها، فرودگاه ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری، هتل ها و ساختمان های عمومی استفاده می شوند.

دسترسی

درب های اتوماتیک به راحتی برای همه قابل استفاده هستند،‌ کسانی که دارای صندلی های چرخدار هستند (معلولین)،‌ کودکان، مسن ها،‌ کسانی که مشغول صحبت با تلفن همراه هستند، یا لیوان قهوه و کسیه های خرید در دست دارند. درب های اتوماتیک این امکان را برای همه فراهم می­کنند که به راحتی عبور کنند و بدون توجه به قابلیت های فیزیکی و دغدغه به محیط وارد یا از آن خارج شوند.

امنیت بیشتر

درب های اتوماتیک یک ابزار مهم در تامین و مدیریت امنیت ساختمان هاست. کنترل در از راه دور، به این معنا که با توجه به ترافیک موجود و درخواست باز و بسته شدن در،‌ میتوان اجازه داد یا مانع تردد برخی افراد به ساختمان شد. حتی میتوانیم درها را برای موقعیت اضطراری تنظیم کنیم تا ساختمان به موقع تخلیه شود.

کنترل بهداشتی

درب های اتوماتیک یک راه حل عالی و بهداشتی برای مکان هایی مانند بیمارستان ها و کارخانه های مواد غذایی و … هستند، که افراد میتوانند بدون لمس در، آن را باز و بسته کنند. همینطور این درها از ورود خاک و گرد و غبار نیز جلوگیری میکنند و یک انتخاب عالی برای محیط­های کنترل شده مانند آزمایشگاه­ها است.

صرفه جویی در فضا

درب های اتوماتیک یک انتخاب ایده آل برای ساختمان هایی با فضای محدود است و با استفاده از یک در کشویی یا تلسکوپی،‌ به راحتی میتوان در فضا صرفه جویی کرد.

ذخیره انرژی

درها در صورت لزوم باز میشوند و بعد از عبور کاربر بسته خواهند شد،‌ بنابراین موجب حفظ دمای ساختمان و صرفه جویی در انرژی مصرفی می شوند. البته سرعت باز و بسته شدن درب در میزان مصرف انرژی تاثیر گذار است و هرچه درها زمان و تعداد دفعات کمتری باز شوند، اتلاف انرژی کمتر خواهد بود.

نگهداری و استفاده آسان

اگر از درب های اتوماتیک استاندارد و با کیفیت بالا استفاده شود و توسط تکنسین های ماهر و متخصص،‌ به صورت دوره­ای بازدید و بررسی شود،‌ این درها مدت های طولانی،‌ ضامن امنیت ساختمان شما خواهند بود و به ندرت دچار مشکل خواهند شد.

زیبایی ظاهری

درها جز اولین اجزای ساختمان ها هستند که در دید کاربر قرار دارد،‌ زمانیکه درها به صورت دستی و سنتی باز شوند،‌ تصور فرد به دلیل قابلیت ضعیف، منفی است. اما وقتی که کاربر با یک درب اتوماتیک روبه رو میشود، به دلیل ظرافت، راحتی، امنیت و سهولت استفاده، یک ظاهر بهتر از نام تجاری شما را درک می کنند.

نکات امنیتی استفاده از درب اتوماتیک

·         بعد از عبور،‌ از بسته بودن درب پارکینک مطمئن شوید.
·         در زمان های قطع برق از بسته بودن درب و ایمن بودن قفل اطمینان حاصل کنید.
·         ریموت درب اتوماتیک را داخل اتومبیل و یا مکان های در دسترس قرار ندهید.
·         قبل از خروج از خانه کنترل کنید که ریموت را همراه دارید.
·         از دوربین مداربسته در محیط درب اتوماتیک استفاده کنید. سارقین معمولا مکان هایی با امنیت بالا را انتخاب نمی کنند.
·         در صورت ترک منزل به مدت طولانی،‌ قفل های دستی را نیز فعال کنید.
·         به صورت دوره ای و منظم و با کمک متخصصین این حوزه از سلامت فیزیکی و فنی درب های اتوماتیک، ‌اطمینان حاصل کنید.

افزایش ضریب امنیت ساختمان با استفاده از درب های اتوماتیک
انواع درب اتوماتیک

سیستم های درب اتوماتیک برای انواع درها اعم از بزرگ یا کوچک، سنگین یا سبک در دسترس است. علاوه بر این، تقریباً در هرگونه طرح قابل تصور مانند: تمام شیشه، قاب دار، چوبی، آلومینیوم یا فولاد در دسترس هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای: این درها از ساختار اصلی شیشه تشکیل شده اند. شامل یک اپراتور باز و بسته کننده،‌ یک ست فریم و شیشه هایی که در شکل ها و جنس و فرم های مختلف قابل تهیه هستند. درب اتوماتیک شیشه ای به اندازه خاصی محدود نشده و در تمام سایزها  قابل نصب است.

درب اتوماتیک پارکینگی:  این در برای تمام مکان های عمومی نیازمند کنترل تردد مخصوصا محل عبور خودرو قابل استفاده است. این درها در انواع گوناگون و به صورت کاملا هوشمند در دسترس هستند.

کرکره برقی: از نام کرکره برقی مشخص هست که این نوع درب برقی در واقع مدل مدرن شده­ی همان کرکره های معمولی است که در سطح شهر دیده می شود. اما درحال حاضر نوع این سیستم ها کاملا متفاوت بوده و دارای انواع متفاوتی می باشد. استفاده از کرکره های اتومات برقی امروزه به عنوان درب پارکینیگ بسیار رواج پیدا کرده است و این به دلیل قیمت پایین این نوع درب اتومات پارکینگی می­باشد. قیمت درب اتوماتیک پارکینگی نسبت به نوع و متریال استفاده شده در آن متفاوت می باشد.

افزایش ضریب امنیت ساختمان با استفاده از درب های اتوماتیک تعمیر و نگهداری درب های اتوماتیک

قطعات متحرک و سیستم های فنی درب های اتوماتیک نیازمند تعمیر و نگهداری مداوم هستند و گاهی نیاز به تعمیر دارند. با افزایش تقاضا، دسترسی سریع به تکنسین های مجرب، می تواند یک چالش محسوب شود. اما مجموعه ایرانمهر این چالش را برطرف کرده است و با تکنسین های ماهر و مجرب خود،‌ آماده است تا تمام نیازهای تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک ساختمان شما را برآورده کند. شما می­توانید، به صورت شبانه روزی ‌با شماره همراه ۰۹۱۲۲۸۰۲۲۷۱ و ۰۹۳۶۲۱۴۳۴۳۸ یا تلفن های ۶۶۳۶۳۱۶۹ – ۰۲۱و ۶۶۱۹۹۰۴۳-۰۲۱با ما در ارتباط باشید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر