6

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد اول رئال مادرید برای امباپه را رد کرد/ اختلاف ۴۰ میلیونی

  • کد خبر : 356752
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد نجومی رئال مادرید برای خرید مهاجم فرانسوی‌شان را کافی ندانستند.

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد اول رئال مادرید برای امباپه را رد کرد/ اختلاف 40 میلیونی

به گزارش افق انلاین ، نشریه پاریسین فرانسه که جزو نزدیک‌ترین منابع خبری به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است مدعی شده که این باشگاه اولین پیشنهاد رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه را رد کرده است.

شب گذشته (سه‌شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رئال مادرید اولین پیشنهاد خود را که ۱۶۰ میلیون یورو است برای خرید امباپه ارائه کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن با توجه به خودداری بازیکن از تمدید قراردادش چاره‌ای جز موافقت با فروش او ندارد، چرا که اگر او را نفروشد در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از دستش خواهد داد و این یعنی یک ضرر مالی بزرگ. با این حال ظاهراً رقم اولین پیشنهاد رئال مادرید نتوانسته نظر مالکان قطری PSG را جلب کند.

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه هم نوشته که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با وجود غافلگیر شدن از پیشنهاد رئالی‌ها، می‌خواهد که آنها پیشنهادشان را تا ۲۰۰ میلیون یورو بالا ببرند.

این نشریه همچنین به این موضوع اشاره داشته که رئال مادرید از فروش بازیکنان مازاد خود از تابستان سال ۲۰۲۰ درآمدی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو داشته و به همین دلیل هم پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که بتواند با فروش ستاره ۲۲ ساله‌اش درآمد بیشتری کسب کند. در حقیقت ممکن است پاریسی‌ها تا ۶ روز باقیمانده به پایان بازار نقل و انتقالات بخواهند میزان آمادگی و تمایل رئال مادرید برای خرید امباپه را بسنجد و تا جایی که امکان دارد رقم‌شان را بالا نگه دارند هرچند در نهایت بعید به نظر می‌رسد که آنها بخواهند امباپه را نگه دارند.

در همین حال گمانه‌زنی‌هایی هم توسط برخی رسانه‌ها درباره جانشینان احتمالی امباپه در پاری‌سن‌ژرمن صورت گرفته است. پس از مطرح شدن نام کریستیانو رونالدو طی یکی دو هفته اخیر، اکنون از دو مهاجم دیگر هم به عنوان گزینه‌های مد نظر PSG برای جانشینی امباپه یاد می‌شود. یکی از آنها ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون است که گویا نیمار او را به مسئولان پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد داد و دیگری که گزینه غیرمنتظرتر بوده، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ است. این ادعا را رادیو مونت‌کارلوی فرانسه مطرح کرده و مدعی شده که مدیربرنامه‌های لواندوفسکی به پاریس سفری داشته تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر