3

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

  • کد خبر : 356859
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵

مدیرعامل بانک در پیامی روز کارمند را به‌تمامی کارکنان خدوم سیستم بانکی در سراسر کشور تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

به گزارش افق انلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، چهارم شهریور ماه “روز کارمند” یادآور تلاش قشر گسترده و شریفی از جامعه است که با هدف خدمت به مردم، بخشی مهم و اساسی از مسئولیت اداره کشور را برعهده دارند، مسئولیتی که طی دو سال اخیر و با توجه به پاندومی کووید ۱۹ و فوت بسیاری از همکاران متعهد اداری سازمان‌های مختلف در اقصی نقاط کشور به نوعی می‌توان آن را به مجاهده در راه خداوند تشبیه کرد.

سرمایه انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان است و تشکیل آن علاوه بر صرف هزینه‌های متنابه، به زمان نیاز دارد چنان‌که وجود کارکنان متعهد و کارآمد در سازمان‌های تخصصی مانند بانک‌ها مهم‌ترین رکن در ارائه خدمات کیفی به جامعه و ضامن دوام و حیات سازمان در بازارهای رقابتی امروز به شمار می‌رود. فقدان هر یک از عزیزان ما در شبکه بانکی کشور به مثابه ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است که علاوه بر ایجاد صدمات مادی و معنوی برای خانواده‌های این عزیزان برای بانک سبب خسران بسیار است.

کارکنان خدوم بانک توسعه تعاون نیز در این مسیر، چه آنان که در شعب با وجود خطر بسیار ابتلا به ویروس کووید ۱۹ با دقت و همت انجام وظیفه می‌کنند و چه آنانی که شبانه‌روزی در حفظ و پایداری خدمات بانکداری در سطح ستاد تمامی توان تخصصی خود را به خدمت گرفته‌اند، تصویری غرورآفرین از همت و از خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی در این ایام دشوار ترسیم کرده‌اند؛ تعهدی افتخارآفرین که بدون شک مهر تأییدی است بر اهمیت نقش و سهم نیروی انسانی در حوزه بانکداری که روزی به نام روز کارمند برای تکریم زحمات و تلاش‌هایشان تعیین شده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز کارمند به حضور کارکنان شبکه بانکی به‌ویژه همکاران ساعی و خدوم بانک توسعه تعاون، توفیق ادامه خدمت خالصانه تمامی عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. فرارسیدن چهارم شهریور ماه، روز کارمند، گرامی باد

حجت اله مهدیان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر