4

ستاره جنجالی استقلال در آستانه جدایی

  • کد خبر : 356876
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

من از مددی خواسته‌ام یک ریال بیشتر از این پول به بازیکنان ندهد. مسائل مالی مهم است، اما عشق به پیراهن استقلال هم اهمیت دارد. اینکه بازیکن بخواهد فقط به خاطر مسائل مالی در استقلال باشد را قبول ندارم.

فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
فرشید اسماعیلی از جمله بازیکنانی است که هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده و هیچ صحبتی هم با وی انجام نشده است. مسئولان استقلال تمایلی به حضور اسماعیلی در استقلال را ندارند و به همین دلیل تاکنون تماسی با وی نگرفته‌اند. با این تفاسیر باید اسماعیلی را یکی از جداشده‌های قطعی استقلال در فصل جاری دانست.

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال برای فصل جدید در مورد اینکه فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری که هنوز با باشگاه استقلال قراردادشان تمدید نشده است گفت: من بدون اینکه اسم بیاورم به طور کلی می‌گویم باشگاه پیشنهاد خوبی به بازیکنان داده است؛ قرارداد ۵ میلیارد تومانی و ۲ میلیارد تومان هم خارج از باشگاه. وقتی بازیکنی قرارداد ۷ میلیارد تومانی باشگاه را رد می‌کند حتماً پیشنهاد بهتری دارد.

مجیدی گفت: هر بازیکنی ناراحت است قرارداد را امضا نکند و نیاید. عشق و تعصب در این تیم مهم است از همین بازیکنانی که تمدید کرده‌ام بپرسید. شخصاً در جلسه بودم و شفاف صحبت کردم هیچ چیزی جز صداقت نمی‌گویم. اکنون مبلغ قرارداد بازیکنان هم‌پست یکسان است. رضاوند و مهدی‌پور قراردادشان یکسان است. هیچ بازیکنی نباید برای باشگاه شرط بگذارد، هر کسی ناراحت است برود خانه‌اش.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر