4

وقتی پول باعث می‌شود با یک پیرزن ۸۲ ساله ازدواج کنی + تصویر

  • کد خبر : 356918
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۱

از زمانی که تصمیم گرفتم با ” دلفا ” رسما ازدواج کنم، انتقادات و حرفهای طعنه آمیز بسیاری شنیدم اما برایم مهم نبود که دیگران چه فکری در مورد من می کنند. همه میگفتند که دلیل این تصمیم من، دارایی و اموال ” دلفا ” است اما اینطور نبود.

داماد جوان در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در مراسم ازدواجش گفت : از زمانی که تصمیم گرفتم با ” دلفا ” رسما ازدواج کنم، انتقادات و حرفهای طعنه آمیز بسیاری شنیدم اما برایم مهم نبود که دیگران چه فکری در مورد من می کنند. همه میگفتند که دلیل این تصمیم من، دارایی و اموال ” دلفا ” است اما اینطور نبود.

وقتی پول باعث می‌شود با یک پیرزن ۸۲ ساله ازدواج کنی + عکس

ازدواج اقدام شیرینی است که در سراسر جهان انجام می شود اما برخی از ازدواج ها عجیب است. ازجمله ازدواج در سن خیلی کم یا برعکس ازدواج در سن خیلی زیاد. در این خبر شما می خوانید که یک مرد جوان با یک زن ۸۲ ساله ازدواج کرده است.

یک مرد جوان که در اقدامی بسیار عجیب و باورنکردنی تصمیم به ازدواج با خانم سن بالایی گرفته بود، حسابی خبرساز شده است!

ازدواج زن 82 ساله

اختلاف سنی بیش از حد باور میان برخی زوجین و ازدواج های عجیب این چنینی مسئله ی جدیدی نیست و اخبار مرتبط به این موضوع را بارها در بخش های قبلی خوانده اید اما تفاوت میان داستان هرکدام از این ازدواج ها باعث میشود تا ماجرا برایمان جالب و جذاب شود، درست مثل ازدواج و جدایی تلخ مرد ۲۴ ساله آرژانتینی از همسر ۸۲ ساله اش.

ازدواج پسر جوان با پیرزن مهربان

” رینالدو ” در سن ۱۵ سالگی مادرش را از دست داد و مجبور شد در منزل یکی از دوستان صمیمی مادرش به زندگی خود ادامه دهد. سالها زندگی در کنار این پیرزن و محبت های مادرانه او به ” رینالدو ” باعث علاقه بیشتر و بیشتر آنها به هم شد تا اینکه مرد جوان در سن ۲۴ سالگی تصمیم گرفت با جایگزین مادرش ازدواج کند، تصمیمی که جنجال و مخالفت های بسیاری را به همراه داشت اما در نهایت برگزار شد.

ازدواج پر از حرف های طعنه آمیز

داماد جوان در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در مراسم ازدواجش گفت : از زمانی که تصمیم گرفتم با ” دلفا ” رسما ازدواج کنم، انتقادات و حرفهای طعنه آمیز بسیاری شنیدم اما برایم مهم نبود که دیگران چه فکری در مورد من می کنند. همه میگفتند که دلیل این تصمیم من، دارایی و اموال ” دلفا ” است اما اینطور نبود.

ماه عسل مرگبار

” دلفا ولپز ” نو عروس ۸۲ ساله پس از ازدواج با ” رینالدو” ی جوان تصمیم گرفت تا به سفری فراموش نشدنی برود و برای همین مقصد ” ریودی ژانیرو ” برزیل را انتخاب کرد اما این سفر که قرار بود ماه عسل آنها باشد تبدیل به سفر آخر و جدایی آنها از هم شد.

پس از مرگ عروس ۸۲ ساله، داماد جوان با لباس مشکی به کشور و شهر خود بازگشت تا به تنهایی در خانه همسر سابقش زندگی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر