4

تداوم محدودیت تردد جاده‌ای در کشور / جریمه‌ها همچنان برقرار است

  • کد خبر : 356944
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۹

معاون اجتماعی پلیس راهور نحوه تردد جاده‌ای از امروز (۶ شهریور) را تشریح کرد و گفت: جریمه برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است.

محدودیتهای ترافیکی تردد برای سه شهر خوزستان همچنان برقرار است - ایرنا

به گزارش افق انلاین ، سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگوی خبری با اشاره به تداوم محدودیت تردد جاده‌ای، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا پنجم شهریور ممنوعیت تردد جاده‌ای را داشتیم و همکاران ما در ۳۷۲ نقطه مستقر بودند همچنین برای اجرای ممنوعیت تردد چاره‌ای جز استفاده از موانعی مانند نرده و نیوجرسی نبود و ارتباط بین استانها را بستیم.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: اکنون این شرایط به اتمام رسیده و ۳۰۶ شهر قرمز، ۱۱۰ شهر نارنجی و ۳۲ شهر زرد هستند لذا همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است اما دیگر به صورت فیزیکی از ممنوعیت تردد جلوگیری نمی‌شود بلکه ترددها به صورت سیستمی و دوربینی کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح منع ترددهای بین استانی از امروز به پایان رسیده اما همچنان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است بنابراین اگر کسی از شهر یا استان قرمز قصد خروج داشته باشد، از طریق دوربین و به صورت سیستمی کنترل می‌شود و جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است.

این مقام انتظامی بیان کرد: تردد شبانه (از ساعت ۱۰ صبح تا سه بامداد) نیز همچنان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی است لذا مردم اشتباه نکرده و گمان نکنند ممنوعیت و محدودیت برداشته شده است.

جهانی متذکر شد: افرادی که در شرایط اجبار و اضطرار قرار دارند و باید سفر انجام دهند، یا باید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند یا اینکه از فرمانداری‌ها مجوز بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر