6

بمب بزرگ استقلال در راه ؟ استوری خاص فرزاد مجیدی از یک ستاره

  • کد خبر : 357429
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل گذشته، قراردادش با آبی پوشان به پایان رسید. این بازیکن پس از چند جلسه مذاکره که با مدیران استقلال داشت، با آنها به توافق نرسید تا زمزمه هایی مبنی بر جدایی این بازیکن منتشر شود.

مخالفت شدید هواداران پرسپولیس با جذب ارسلان مطهری | طرفداری

به نظر می رسد که فرزاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، ماندن ارسلان مطهری در استقلال را تأیید کرده باشد

ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل گذشته، قراردادش با آبی پوشان به پایان رسید. این بازیکن پس از چند جلسه مذاکره که با مدیران استقلال داشت، با آنها به توافق نرسید تا زمزمه هایی مبنی بر جدایی این بازیکن منتشر شود.

اما طی روزهای گذشته مطهری یک بار دیگر به میز مذاکره با استقلال بازگشت و حتی امروز ملکیان رئیس هیئت مدیره آبی پوشان در جریان تمرین امروز اعلام کرد که تکلیف این مهاجم نهایتا تا ۴۸ ساعت آینده مشخص می شود و اکنون به نظر می رسد مذاکرات طرفین موفقیت آمیز بوده و مطهری قراردادش را با استقلال تمدید می کند.

فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال و کمک سرپرست این تیم، پس از اینکه با انتشار یک استوری به گابریله پین خوش آمد گفت و به نوعی وعده حضور او در تهران را داد، در استوری دیگری عکسی از خودش در کنار ارسلان مطهری را با ایموجی گیتار منتشر کرده تا بدین صورت به نظر برسد که او خبر از تمدید قرارداد با این بازیکن داده تا ارسلان در استقلال ماندگار شود.

پس از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، آبی پوشان به دنبال جذب مهاجمان جدیدی از جمله لوسیانو پریرا بودند ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشده اند و اکنون به نظر می رسد که ماندن ارسلان مطهری خبر خوبی برای هواداران استقلال و کادرفنی این تیم باشد هر چند که این تیم همچنان نیازمند تقویت در خط حمله است.

استوری مجیدی و ادامه کار مطهری در استقلال - ورزش 3

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر