1

سومین بانک بزرگ بورس تراز عملیاتی مثبت ۵۱۷.۶ میلیارد تومانی ثبت کرد

  • کد خبر : 357453
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با ارائه گزارش عملکرد چهار ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۵۱۷.۶ میلیارد تومانی شد.

 

به گزارش افق انلاین ، بانک صادرات ایران با سرمایه ۱۷٫۵ هزار میلیارد تومانی به عنوان سومین بانک بزرگ بورسی، گزارش عملکرد تیر و چهار ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

براین اساس، “وبصادر” در دوره تیر ۲٫۳ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و ۲٫۳ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در چهارمین ماه سال ۱۴۰۰ تراز عملیاتی منفی ۱۹٫۴ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

این بانک طی چهار ماه سال جاری نیز با کسب ۹٫۸ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت ۹٫۳ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۵۱۷٫۶ میلیارد تومانی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل ۶۹ و ۴۰ درصد افزایش داشته اند.

همچنین مبالغ مندرج در ستون های تسهیلات اعطایی و وصولی طی دوره و ستون های سپرده های دریافتی و تسویه شده طی دوره در برخی موارد شامل اصلاحات و تغییر طبقه بندی است. اطلاعات چهار ماهه مربوط به مطالبات از دولت و شعب خارج در جدول موجود نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر