6

احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد

  • کد خبر : 357592
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۶

مدیرعامل اسبربانک Sberbank روسیه طی اظهاراتی در حاشیه یک نشست بین‌المللی در شهر «ولادی‌وستوک» تأکید کرد که خطر وقوع یک بحران مالی در میان مدت جهان را تهدید می‌کند.

احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد

به گزارش افق آنلاین به نقل از خبرگزاری تاس، هرمان گرف، مدیرعامل اسبربانک Sberbank روسیه طی اظهاراتی در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در شهر «ولادی‌وستوک» تأکید کرد که وی خطر یک بحران مالی جهانی را در میان مدت می‌بیند.

وی گفت: در مورد بحران مالی جهانی، این خطر وجود دارد. بانک مرکزی روسیه با نشان دادن چنین خطری مسئولانه عمل کرده است. ما بارها از دست کم گرفتن این خطرات آسیب دیده ایم؛ دست بالا گرفتن این خطرات بهتر است از دست کم گرفتن آن‌ها. متأسفانه این تهدید در میان مدت وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در تاریخ ۲ سپتامبر، بانک مرکزی روسیه پیش‌نویس مسیرهای اصلی سیاست پولی خود برای سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ را منتشر کرد، که در آن سه سناریوی جایگزین برای خط مبنا در نظر گرفت.

سناریوی «بحران مالی» خطرات مربوط به افزایش قابل توجه بدهی برای اقتصاد جهانی به دلیل همه گیری کرونا را نشان می‌دهد که باعث می‌شود تولید ناخالص داخلی روسیه در سال ۲۰۲۳ به میزان ۱٫۴ تا ۲٫۴ درصد کاهش یابد و به دنبال آن بهبود فعالیت‌های اقتصادی در ۲۰۲۴ منجر به رشد ۳ تا ۴ درصد شود.

ششمین مجمع اقتصادی شرق از ۲ تا ۴ سپتامبر در یک قالب ترکیبی (آنلاین و حضوری) در حال برگزاری است و موضوع اصلی آن «فرصت‌های جدید برای شرق دور در جهان در حال تغییر» است.

برنامه‌های دیگری که بخشی از این تالار گفتمان هستند عبارتند از مجمع اقتصادی شرق جوانان Youth EEF، مجمع اقتصادی شرق نوجوانان EEF Junior و خیابان شرق دور Far East Stree؛ این انجمن توسط بنیاد Roscongress سازماندهی شده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357592

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر