6

هواداران ۶۰ سال دیگر هم تجمع کنند اتفاقی نمی‌افتد

  • کد خبر : 357827
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۳

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: الهلال یک تیم فوق العاده حرفه ای است و اگر استقلال با این شرایطی که دارد این تیم را شکست بدهد شاهکار کرده است.

دین محمدی:استقلال الهلال را ببرد شاهکار کرده است/هواداران 60 سال دیگر هم تجمع کنند اتفاقی نمی افتد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: الهلال یک تیم فوق العاده حرفه ای است و اگر استقلال با این شرایطی که دارد این تیم را شکست بدهد شاهکار کرده است.

به گزارش افق انلاین ، سیروس دین محمدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: وضعیت برای استقلال بسیار سخت است، الهلال تیم بسیار خوب، حرفه ای و فوق العاده تاکتیکی است. بر عکس استقلال تیمی بدون پول و امکانات است که باید مقابل تیم تا دندان مسلح عربستانی برود.

وی افزود:اگر استقلال مقابل الهلال نتیجه بگیرد شاهکار کرده است چون واقعا معلوم نیست در این تیم چه خبر است. یک روز می گویند پول نمی دهیم، یک روز می گویند مطالبات را پرداخت می کنیم، یک روز وعده های آنچنانی می دهند، همه این مسائل باعث می شود تا بازیکنان و حتی هواداران سردرگم شوند.همین چندگانگی باعث می شود هواداران مقابل باشگاه تجمع کنند اما من یک سوال دارم. آیا با این تجمعات مشکلات استقلال حل شده است؟

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:در این چند سال بارها هواداران استقلال اعتراض کرده اند، مقابل وزارت ورزش و باشگاه رفته اند اما تا ۶۰ سال دیگر هم این کار را انجام بدهند  مشکلات حل نمی شود.به نظر من هوادار استقلال باید یک مدت اجازه بدهد تا تیم در آرامش کارش را انجام بدهد. وقتی یک بازیکنی می خواهد به باشگاه برود و این نوع رفتارها را می بینید آرامش خود را از دست می دهد و ناخواسته یکسری حواشی هم ایجاد می شود.

دین محمدی تاکید کرد:اگر ناراحت نمی شوید از شما رسانه ها هم انتقاد دارم.بارها دیده ام بازیکنی که هنوز عیارش مشخص نیست به باشگاه می رود و ۴-۵ نفر با موبایل و دوربین به سمت وی می روند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ وقتی بازیکن می بیند که از او اینگونه استقبال می کنند مغرور می شود و فکر می  کند چه خبر است! لزومی ندارد رسانه ها بابت رفت و آمد یک بازیکن به باشگاه که در واقع محل کار و خانه اش است این همه سر و صدا کنند.

وی در خصوص اینکه مجیدی پیش از فصل گفته بود اگر یک بازیکن از تیمش برود او هم از استقلال جدا می شود اما حالا چند بازیکن مطرح این تیم مثل قائدی، نادری، دیاباته و … از این تیم جدا شده اند و حتی رئیس هیات مدیره اعلام کرده اسماعیلی جایی در این تیم ندارد گفت: شما در هیچ کجای دنیا نمی بینید اعضای هیات مدیره بگویند ما یک بازیکن را نمی خواهیم. مثلا وقتی به بازیکن قول داده می شود ولی به وعده عمل نمی شود طبعا بازیکن ناراحت می شود. بازیکنان فوتبال خانواده دارند و آنها هم باید جوابگوی چند نفر باشند. نمی شود با من بمیرم تو بمیری باشگاه را اداره کرد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد:اگر مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت شود و مثلا  اسماعیلی خطایی کند خیلی راحت می توانند او را جریمه کنند و صدای کسی هم در نمی آید .وقتی چیزی سر جایش نباشد همین می شود که جایگاه ها از بین می رود و بازیکن علیه عضو هیات مدیره با رئیس آن مصاحبه می کند.الان شرایط مثل قدیم نیست و فوتبال شکل حرفه ای گرفته، حرف از تعصب و این مسائل خیلی قدیمی شده است.

دین محمدی ادامه داد:اسماعیلی بازیکن خوب و خلاقی است و در استقلال زحمت کشیده است، هواداران هم نباید بازی های خوب او را فراموش کنند.تاکید می کنم اگر باشگاه مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت کند و آنها دغدغه ای جز فوتبال نداشته باشند طبعا هم احترام ها حفظ می شود و هم اینکه کسی از چارچوب خودش خارج نخواهد شد.

وی در خصوص اینکه مجیدی مجبور شد خودش در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشد و آیا این موضوع طبیعی است گفت: برخی باشگاه ها به شکلی عمل می کنند که از سرمربی تیم لیست می گیرند و نفرات مد نظر او را جذب می کنند. برخی مواقع هم نیاز است که یک مربی با بازیکن مد نظر خودش صحبت کند و به او بگوید که اهدافش از جذب وی چیست.حضور سرمربی در جلسه با بازیکنان برای عقد قرارداد غیر قانونی نیست و مشکلی ندارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه پیش بینی اش از دیدار استقلال و الهلال گفت: من استقلالی هستم و تیمم را دوست دارم. همه من را به نام استقلال می شناسند و هر چه دارم از این تیم است. آرزوی قلبی ام است استقلال برنده شود.به عنوان یک هوادار دوست دارم استقلال  الهلال را شکست بدهد و امسال قهرمان لیگ شود.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر