10

تصاویری که شغل جدید سعید معروف در آمریکا را لو دادند

  • کد خبر : 357923
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۶

در یکی دو روز گذشته تصاویر جالبی از سعید معروف در صفحات اجتماعی مشاهده شده است.

اولین واکنش به موهای سفید سعید معروف+ عکس | اقتصاد24

بدون شک سعید معروف یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ والیبال ایران محسوب می‌شود. او یکی از سردمداران نسل طلایی والیبال ما به حساب می‌آید؛ پاسور سابق تیم ملی به قدری طی یک دهه اخیر نگاه ها را به خود معطوف کرده که در دنیا بسیاری والیبال ایران را با سعید معروف می شناسند.

افق آنلاین ، اما پایان کار حرفه‌ای سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران به تلخ ترین شکل ممکن رقم خورد. ایران در المپیک توکیو یک شروع شگفت‌انگیز داشت و موفق شد لهستان قدرتمند را شکست دهد تا حتی بسیاری امیدوار شوند که وعده فدراسیون یعنی روی سکو رفتن عملی می‌شود.

با این حال تیم ولادیمیر آلکنو در سه مسابقه متوالی برابر تیم های کانادا، ایتالیا و ژاپن عملکردی ناامیدکننده داشت و از رسیدن به مرحله حذفی المپیک باز ماند. اما شاید تلخ تر از این حذف، اشک های سعید معروف بود؛ جایی که بغض کاپیتان بعد از شکست مقابل ژاپن و حذف از المپیک شکست و بسیاری از والیبال دوستان را تحت تاثیر قرار داد.

وضعیت سعید معروف بعد از این حذف تلخ به قدری ناراحت کننده بود که حتی ولادیمیر آلکنو بعد از المپیک در مصاحبه ای تاکید کرد که اوضاع این بازیکن بعد از بازی با ژاپن را حتی برای دشمنش هم آرزو نمی کند.

اما چند روز بعد از پایان رقابت‌های المپیک سعید معروف در یک پست اینستاگرامی به نوعی خداحافظی خود را اعلام کرد اما بسیاری از جمله سرمربی و سرپرست جدید تیم ملی والیبال یعنی بهروز عطایی و مصطفی کارخانه ابراز امیدواری کردند که بتوانند این ستاره اصالتا ارومیه ای را برگردانند. با این حال معروف در روزهای اخیر دوباره پستی منتشر و تاکید کرد که اصلا خداحافظی او احساسی نبوده است. او همچنین اعلام کرد که هرگز قصد دور شدن از والیبال را ندارد و می‌خواهد رشته ورزشی محبوب خود را به شکل دیگری ادامه دهد.

معروف بعد از پایان رقابت‌های المپیک با دیگر اعضای تیم ملی به ایران سفر کرد و راهی آمریکا شد. همچنین بعد از این اتفاق گفته شد که سعید معروف قصد دارد کار خود را در مربیگری دنبال کند و حتی شایعاتی پیرامون حضور او در لیگ چین به عنوان مربی، بازیکن نیز شنیده شد.

اما در یکی دو روز اخیر تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در نوع خود جالب توجه بود. جایی که سعید معروف در آمریکا مشغول یاد دادن والیبال به دوستداران این رشته ورزشی است تا شایعه ورود این اسطوره والیبال ایران به عرصه مربیگری بیش از پیش قوت بگیرد.

در همین راستا پیگیری های ما حاکی از آن است که کاپیتان سابق تیم ملی این روزها در بخش های مختلف آمریکا کارگاه‌های والیبال برگزار می‌کند؛ موضوعی که با استقبال زیادی در این کشور همراه بوده و حتی گفته می شود که خود آمریکایی ها خواهان برگزاری این کلاس های درس توسط سعید معروف شده اند و با توجه به این حجم از استقبال آنها، ممکن است این کلاس‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

اولین دوره این کلاس‌ها در مجموعه ورزشی «Pulse Athletics VBC» برگزار می شود. صفحه رسمی این مجموعه بعد از انتشار تصاویری از کلاس ها نوشت: “قصد داریم یک تشکر جانانه از سعید معروف به خاطر برگزاری اولین دوره از کلاس های والیبال ایشان داشته باشیم. این باعث افتخار ما بود که سعید معروف به ورزشکاران ما آموزش دهد که چگونه پیشرفت کنند و به بهترین ورژن خودشان تبدیل شوند. هیچگاه این کلاس‌ها را فراموش نخواهیم کرد و همچنان منتظر تصاویر و ویدئوهای بیشتر بمانید.”

تصاویری که شغل جدید سعید معروف در آمریکا را لو دادند

تصاویری که شغل جدید سعید معروف در آمریکا را لو دادند

تصاویری که شغل جدید سعید معروف در آمریکا را لو دادند

تصاویری که شغل جدید سعید معروف در آمریکا را لو دادند

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر