8

احتمال تغییر نام مجدد برخی معابر نام‌گذاری شده در دوره قبل شورای شهر تهران

  • کد خبر : 357952
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد جدید شورا در ارتباط با نام‌گذاری معابر گفت: ان‌شاءالله با تشکیل جلسات کمیسیون نام‌گذاری در دوره جدید، نام‌گذاری‌های دوره قبل نیز بررسی خواهد شد.

احتمال تغییر نام مجدد برخی معابر نام‌گذاری شده در دوره قبل شورای شهر تهران

نرگس معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره سیاست‌های جدید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره نام‌گذاری معابر و اماکن اظهار کرد: نام‌گذاری‌ها براساس آیین‌نامه نام‌گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران طی یک فرآیند مشخص در کمیسیون تخصصی نام‌گذاری معابر پیشنهاد و در صحن شورای اسلامی شهر بررسی و مصوب می‌شود.

وی تصریح کرد: البته بخش زیادی از این پیشنهادات در کمیته نام‌گذاری مناطق مطرح و پس از تأیید منطقه به شورای اسلامی شهر اعلام می‌شود و پس از تصویب نهایی در صحن شورا برای اجرا به شهرداری تهران ابلاغ می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: نام‌گذاری اماکن و معابر با هدف معرفی و شناساندن مشاهیر، مفاخر، اسطوره‌ها و قهرمانان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت و … است و شناساندن این قشر از جامعه و سبک زندگی آنها در راستای ترویج و معرفی الگوهای مطلوب سبک زندگی اسلامی – ایرانی است.

وی با اشاره به رویکرد جدید کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر تهران بیان کرد: همانگونه که در گذشته نیز نام‌گذاری‌هایی انجام شده است، در آینده نیز رویکرد جدیدی برای نام‌گذاری‌ها بعد از تشکیل کمیسیون نام‌گذارى مدنظر قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد برخی نام‌گذاری‌ها که در دوره قبل مصوب شده است در این دوره منحل شود یا خیر، گفت: براساس مصوبه نام‌گذاری معابر، نام‌گذاری در طی یک فرآیند مشخص انجام می‌‌شود و ان‌شاءالله با تشکیل جلسات کمیسیون نام‌گذاری در دوره جدید، این موارد بررسی خواهد شد. البته شورای جدید طیف وسیعی از مسائل شهر را در اولویت کاری دارد که در فرصت اندک خدمت، ارائه بهترین و مطلوب‌ترین خدمت به شهروندان در اولویت شورای اسلامی شهر تهران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر