4

رفتار بازیکنان تیم ملی دردسرساز می‌شود

  • کد خبر : 357959
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

کارشناس داوری ایران معتقد است روند کنونی برخورد بازیکنان تیم ملی ایران با داوران می‌تواند پیامدهای منفی در ادامه رقابت‌های انتخابی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

وحید امیری باید اخراج می‌شد/ رفتار بازیکنان تیم ملی خطرناک است

به گزارش افق انلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل عراق با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید که برای نخستین‌بار در دیدارهای رسمی ملی‌پوشان ایران داور ویدئویی حضور داشت. قضاوت داوران چینی در این دیدار چندان مشکل‌ساز نبود تا داور ویدئویی نیز تصمیمات آنها را تائید کند.

علی خسروی درباره عملکرد این داور گفت: به نظرم بازی سختی برای داوران چینی نبود. آنها در تمامی موارد خیلی خوب عمل کردند. نحوه قضاوت داور به گونه‌ای بود که می‌خواست تمام بازیکنان در زمین بمانند وگرنه وحید امیری می‌توانست اخراج شود.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران تأکید کرد: متأسفانه در دو بازی اخیر با وجود اینکه برنده میدان بودیم، اما فن و شیوه صحبت کردن با داور را اصلاً رعایت نمی‌کردیم. در هر دو بازی باید اخراجی می‌دادیم چون خطاهای غیرفنی داشتیم اما شانس آوردیم که داوران برخورد دیگری داشتند.

وحید امیری باید اخراج می‌شد/ رفتار بازیکنان تیم ملی خطرناک است

وی در خصوص استفاده از VAR اظهار داشت: بدون‌شک بازیکنان نیاز به گذراندن دوره‌های داوری دارند. سیستم داور ویدئویی بسیار متفاوت با تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای داور اصلی در داخل زمین است، اما تأثیرگذاری‌اش در همین تصمیمات می‌تواند خطرناک باشد.

خسروی در ادامه یادآور شد: متأسفانه در بازی تیم ملی ایران با عراق شاهد بودیم که تمام بازیکنان همراه با علیرضا جهانبخش که کاپیتان تیم بود، به داور اعتراض می‌کردند. کسی حق ندارد به داور اعتراض کند که کارت به حریف بدهد؛ چنین رفتارهایی در ذهن داور می‌ماند و وقتی ببیند استقلال داوری‌اش زیر سوال رفته، تصمیم متفاوتی می‌گیرد.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم بدون اخراجی، دو بازی مهم مقابل سوریه و عراق را با برد پشت سر بگذاریم؛ امیدوارم با بینش بازیکنان تیم ملی ایران بتوانیم با کمترین مشکل به جام‌جهانی قطر صعود کنیم.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر