6

سنگین‌ ترین جریمه در انتظار استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا 

  • کد خبر : 358038
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۱

تیم استقلال در حال حاضر به منظور دیدار با الهلال عربستان در کشور امارات به سر می‌برد و همچنان افسر امنیتی این تیم را در اردوی امارات حضور ندارد.

سنگین‌ترین جریمه در انتظار استقلال

زمانی که تیم فوتبال استقلال برای حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور عربستان شد، در تصمیمی عجیب و اشتباه افسر امنیتی باشگاه را با خود نبرد تا به همین دلیل، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با جریمه ۲۱ هزار دلاری مواجه شود.

در حالی که به نظر می‌رسید چنین جریمه ای از سوی AFC باعث شود باشگاه دیگر چنین اشتباهی انجام ندهد اما گویا آنها از جریمه گذشته عبرت نگرفته و همچنان خلاف قوانین بین المللی فوتبال، بر استفاده نکردن از افسر امنیتی در دیدارهای بین‌المللی اصرار دارند. طبیعتاً این موضوع باز هم می‌تواند این باشگاه را به جریمه مالی دیگری نزدیک کند.

تیم استقلال در حال حاضر به منظور دیدار با الهلال عربستان در کشور امارات به سر می‌برد و همچنان افسر امنیتی این تیم را در اردوی امارات حضور ندارد. به نظر می‌رسد آبی ها تصمیمی هم برای اضافه کردن افسر امنیتی تا روز بازی با الهلال ندارند که در این صورت به احتمال قوی استقلالی‌ها باز هم باید منتظر یک جریمه مالی از سوی AFC باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر