4
خالد مشعل:

فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» معجزه خداوند است

  • کد خبر : 358085
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

رئیس حماس در خارج از فلسطین گفت: فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی علیرغم برخورداری از هیچگونه امکاناتی معجزه خداوند است.

فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» معجزه خداوند است

به گزارش افق انلاین به نقل از العهد، «خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین در سخنانی گفت: نبرد شمشیر قدس ما را بیش از پیش به هدف خود یعنی آزادسازی فلسطین نزدیک کرد. ما وارد مرحله آزادسازی شدیم و کمترین کاری که می‌توان انجام داد، حمایت از ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس است.

بر اساس این گزارش، رئیس حماس در خارج از فلسطین تصریح کرد: ملت فلسطین با وجود نبود امکانات و به رغم محاصره و گرسنگی، موشک ساخته و زیر زمین انبار کرده تا عمق اراضی دشمن را با آن به لرزه درآورد.

وی افزود: اراده بر هر مانعی غالب خواهد شد و با وجود محاصره و فشارها، در غزه سلاح‌هایی ساخته شده که با پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که آمریکا در اختیار دشمن غاصب صهیونیستی قرار داده است، برابری می‌کند.

مشعل ادامه داد: نجات ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی علیرغم عدم برخورداری از هیچ ابزار و امکاناتی معجزه خداوند است. ما امروز با تونل‌ها با دشمن مبارزه می‌کنیم؛ تونل سلاح و حفظ آن، تونل موشک‌ها، تونل حمایت از مجاهدین و تونل‌های آزادی، ما نیازی به بمب اتم نداریم، چرا که خداوند ما را یاری می‌کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر