8

این دختر ، زیباترین چشم‌های جهان را دارد + تصویر

  • کد خبر : 358135
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۳۵

دخترانی که برخی آنها را نماینده رنج کودکان در کشورهای جنگ زده میدانستند بلکه تصاویر بسیار دیگری از آنها منتشر شد که یکی از آنها مربوط به دختر بی نام و نشانی است که چهره ی زیبایش را در این مطلب مشاهده می کنید.

زیباترین چشم های جهان متعلق به یک دختر بچه افغان می باشد، چشم های زیبای این دختر افغان دیده های بسیاری را به خود متحیر کرده است.

این دختر افغان زیباترین چشم‌های جهان را دارد + عکس

 زیبایی نعمتی ذاتی و یک خصوصیت فردی است که خداوند به اشکال مختلف در نهاد هر انسانی قرار داده است و هرکسی به نوعی از آن برخوردار است ولی همیشه هستند افرادی که در یک نعمت نسبت به دیگران برتری دارند و در مورد زیبایی چهره این مورد را در برخی از افراد به خوبی میتوان دید و به خوبی تمایز را در چشمان خیره کننده ی آنها شاهد بود مثل دختر بچۀ افغان که تصاویرش را در این بخش می بینید.

سالها پیش در ژوئن ۱۹۸۵ ” مک کوری” همراه تیم فیلمبرداری نشنال جئوگرافیک، پرتره ای از یک دختر افغان ثبت کرد که تبدیل به ماندگارترین تصویر قرن بیستم شد. پرتره ای که یک دختر چشم رنگی که شال آجری بر سر داشت را به تصویر کشید اما این تنها تصویر از دختران زیبای افغان نبود، دخترانی که برخی آنها را نماینده رنج کودکان در کشورهای جنگ زده میدانستند بلکه تصاویر بسیار دیگری از آنها منتشر شد که یکی از آنها مربوط به دختر بی نام و نشانی است که چهره ی زیبایش را در این مطلب مشاهده می کنید.

داشتن چشمانی زیبا و با رنگی منحصربه فرد از ویژگی های دختران مناطق خاصی از افغانستان و پاکستان است که بنا به دلایل اقلیمی و بومی پدیدار شده است و نظر هر عکاس در جستجوی سوژه ای خاص و جذاب را به خود جلب می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358135

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر