6

تغییر ۶۰ درصدی استقلال مقابل الهلال نسبت به آخرین دیدار آسیایی

  • کد خبر : 358203
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

تیم استقلال در حالی طی یک دیدار آسیایی به مصاف الهلال می رود که نسبت به آخرین دیدار آسیایی اش حدودا ۶۰ درصد تغییر داشته است.

تغییر  ۶۰ درصدی استقلال مقابل الهلال نسبت به آخرین دیدار آسیایی

به گزارش افق انلاین ، آخرین باری که استقلال در یک دیدار آسیایی به میدان رفت، آخرین بازی از مرحله گروهی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا و دیدار مقابل الشرطه بود. این دیدار در روز ۱۰ اردیبهشت برگزار شد و چیزی حدود ۵ ماه پس از آن، حالا آبی پوشان برای دیداری حساس مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آماده می‌شوند.

استقلال در حالی برای این دیدار آماده می‌شود که از آخرین بازی آسیایی‌اش تا امروز که حدوداً ۵ ماه از آن می‌گذرد، تغییرات زیادی کرده تا جایی که دامنه این تغییرات به چیزی حدود ۶۰ درصد می‌رسد.

شاگردان مجیدی در آخرین دیدار آسیایی خود که با نتیجه یک بر صفر الشرطه را شکست دادند، با رشید مظاهری، وریا غفوری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، هرویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و مهدی قایدی به میدان رفتند و دیاباته از روی نقطه پنالتی تک گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند.

از این ترکیب عارف غلامی به دلیل مصدومیت نامش در لیست آبی پوشان نیست و مظاهری به همراه میلیچ، ریگی، شجاعیان، شیخ و قایدی نیز در نقل و انتقالات از جمع آبی پوشان جدا شده‌اند و باید در بازی مقابل الهلال، نفرات جدیدی جایگزین آنها شوند.

این مقایسه آماری نشان می‌دهد از آخرین بازی مرحله گروهی در آسیا تا اولین بازی مرحله حذفی در این مسابقات، تنها ۴ بازیکن از ترکیب اصلی‌اش را در اختیار دارد و ۷ بازیکن جدید را باید جایگزین آنها نماید؛ و این آمار گویای این مطلب است که تغییرات استقلال در این دو بازی متوالی در آسیا بیش از ۶۰ درصد است. هرچند که باید به ۲ بازیکن مهم دیگر به اسم فرشید اسماعیلی و محمد نادری هم اشاره کرد که از استقلال جدا شده‌اند؛ اما این دو مقابل الشرطه در ترکیب اصلی قرار نداشتند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر