2

ایجاد اشتغال پایدار از مسئولیت های اجتماعی بانک توسعه تعاون است

  • کد خبر : 358407
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی و در بازدید از شرکت مارال صنعت- یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کشنده های کشور – تعامل و همکاری بانک توسعه تعاون با واحدهای صنعتی فعال برای تداوم تولید و پیشرفت را از برنامه های این بانک عنوان کرد.

افق آنلاین ، محمد جعفر ایرانی ایجاد حد اعتباری برای مشتریان توانمند بانک را راهکاری جهت کمک به واحدهای صنعتی برای تامین سرمایه در گردش عنوان و آمادگی بانک را برای تامین سرمایه درگردش اعلام کرد.

ایرانی گفت:بانک توسعه تعاون درکنار صنایع مولد واقتصاد تعاون میباشد و در چارچوب استراتژی وسیاستهای اعتباری،مفتخر به حمایت از کسب وکارهای مستمر وپایدار است.

در ادامه بازدیدهای این سفر ، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با حضور در شرکت اروم صنعت سامان از مشتریان بانک توسعه تعاون و تولید کننده انواع تریلر، با تاکید بر تداوم همکاری و لزوم توجه به تخصیص اعتبارات لازم این شرکت ، لازمه تداوم حمایت های بانک از صنایع ، تولید و اشتغال را تجهیز منابع مناسب و به طبع آن تخصیص دقیق تر منابع عنوان نمود.
ایشان در ادامه از شعب فرهنگیان و مرکزی ارومیه بازدید و در فضای صمیمی با همکاران این شعب به دیدار و گفتگو پرداخت. وی ایجاد انگیزه در کارکنان را از وظایف روسای شعب برشمرد و توجه به نیاز مشتریان و بازاریابی را از کارهای ضروری شعب عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر