5

پیشنهاد مربی – بازیکن سایپا به کاپیتان سابق پرسپولیس!

  • کد خبر : 358417
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

شنیدیم حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس این روزها با پیشنهاد جدیدی از سوی باشگاه خودش سایپا مواجه شده است.

حسین ماهینی

سایپا پس از سالها حضور در رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد و حالا باید در فصل جاری نارنجی پوشان برای نخستین بار در لیگ دسته یک حضور پیدا کند تا تلاش کنند دوباره به لیگ برتر برگردند، مدیران سایپا اما از روزی که سقوط را برای این تیم به ارمغان آوردند سکوت کردند و هیچ تلاشی برای جبران دیده نمی شود.

حالا بسیاری منتظر هستند مدیران ارشد باشگاه سایپا بالاخره تصمیمی اتخاذ کنند تا این تیم با برنامه ریزی مناسب و یک انتخاب درست مسیر خودش را برای بازگشت هموار کند. شنیده می شود مدیران باشگاه سایپا به تازگی به حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن با تجربه تیم خود پیشنهاد عجیبی ارائه داده اند؛ “بیا و مربی – بازیکن فصل جدید سایپا باش!”

این پیشنهاد درحالی به حسین ماهینی (میهمان غیرحضوری برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر) ارائه شده که ظاهرا باشگاه سایپا برای فصل آینده بودجه ۷ میلیارد تومانی در نظر گرفته اند و این مبلغ بسیار اندک برای تیم مدعی صعود به لیگ برتر است. بر همین اساس شنیدیم کاپیتان سابق پرسپولیس به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و حاضر نشده مربیگری تیم را نیز بر عهده بگیرد.

البته حسین ماهینی یک فصل دیگر با سایپایی ها قرارداد دارد و مدیران این باشگاه خواستند با یک تیر دو نشان زده و با یک مبلغ و قرارداد دو کار از این مدافع با تجربه بخواهند! این درحالی است که حسین ماهینی در مصاحبه با دوربین برنامه فوتبال برتر حرفی از مربیگری یا خداحافظی از فوتبال با تیم سایپا نزد و رسما گفت: “اگر قرار بر خداحافظی از فوتبال باشد ترجیح می دهم با پیراهن تیم شهرم ایرانجوان بوشهر کفش هایم را آویزان کنم و…”
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر