3

مددی و مجیدی هر دو دیر به فکر حرف زدن افتادند/ اوج اختلاف در برنامه شبانه تلویزیون

  • کد خبر : 358559
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

مدیرعامل و سرمربی استقلال بی اندازه با هم در نقل و انتقالات تعارف داشتند و بی جهت چند وقت با هم همکاری کردند؛ حالا توپ در زمین هر دو طرف است.

صحبت های بحث برانگیز مددی در مورد مجیدی :: ورزش سه

آرتین زهرابی؛ مصاحبه خودجوش مدیرعامل باشگاه استقلال با یکی از برنامه های ورزشی و مطرح کردن نکته هایی از قول او که نشانه شکاف شدید میان احمد مددی و سرمربی استقلال است، بار دیگر نشان داد وعده های حرفه ای گری در فوتبال ایران فقط یک مشت حرف توخالی است.

فوتبال ایران اگر مدیران و مربیان حرفه ای داشت، بحث ها و اختلاف سلیقه ها در تلویزیون به محل چالش تبدیل نمی شدند و سرمربی تیم هم وعده به افشاگری تصویری نمی داد.

قضیه چندان پیچیده نیست؛ مدیرعامل و سرمربی استقلال بی اندازه با هم در نقل و انتقالات تعارف داشتند و بی جهت چند وقت با هم همکاری کردند. توپ در زمین هر دو طرف است؛ هم احمد مددی که برای زدن همه حرف هایش زیادی صبر کرد و با زیرکی در انتظار نتیجه بازی استقلال و الهلال بود؛ هم فرهاد مجیدی که تصور می کرد با بسته شدن استقلال و پایان کار در نقل و انتقالات مشکلاتش حل شده است.

در چنین شرایطی نه می شود قاطعانه از حرف های مدیرعامل استقلال دفاع کرد که گفت کارنامه مجیدی در هیئت مدیره بررسی می شود؛ نه در سنگر مجیدی می شود لم داد که تناقض های کلامی او پیرامون بازیکنانی که می خواست یا نمی خواست بیشتر به چشم آمد.

مدیرعامل در انتظار لغزشی از سوی تیم بود تا دیگر همه آنچه باعث می شد او را تحت فشار قرار دهد را تحمل نکند؛ سرمربی تیم نیز منتظر اتفاقی ویژه بود تا بار دیگر مورد حمایت قرار بگیرد.

مددی و مجیدی هر دو دیر به فکر حرف زدن افتادند؛ هم مدیرعامل استقلال که به وقتش درباره ماجرای مهدی قایدی سخن نگفت و همان موقع مدعی نشد مجیدی از طرف شیخ الاهلی پیغام آورده است؛ هم سرمربی استقلال که پس از مصاحبه خشک و رسمی مددی، تازه وعده افشاگری داد.

مددی هم اگر تمایلی به همکاری با فرهاد مجیدی نداشت می توانست این استقلال را در نقل و انتقالات به یک مربی دیگر بسپارد اما او با مجیدی ادامه داد و بر اساس شواهد و مصاحبه های موجود، خریدهای این مربی را تایید کرد که باشگاه با آنها به توافق رسید.

به موازات این ماجرا اما مجیدی هم بی تقصیر نیست؛ چرا که در اوج اختلاف نظر و سلیقه با مدیرعامل استقلال به کارش ادامه داد و در ابتدای شهریورماه مقابل خبرنگاران گفت از مددی و ملکیان تشکر می‌کند که برای جذب بازیکنان، نهایت همکاری را کردند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر