5

استقلال مشکلات ریشه‌ای فراوان دارد و این را هم می‌دانند/ به جای دعوا و درگیری باید درد را دوا کرد

  • کد خبر : 358649
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

پیشکسوت استقلال می‌گوید مشکلات این تیم به صورت ریشه‌‌ای برطرف نشده است.

همدانی: سجادی در انتخاب مدیر جدید استقلال حداکثر وسواس را رعایت کند / به جای دعوا و درگیری باید درد را دوا کرد

افق نیوز ، ستار همدانی درخصوص شکست استقلال تهران مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: باید روراست و با صداقت گفت که شکست استقلال مقابل الهلال عربستان بسیار محتمل بود. این را به این خاطر نمی‌گویم که بخواهم آنها را بزرگ کنم و بگویم که تیم شکست ناپذیری نیستند که البته دیدیم که می‌شد شکست پذیر هم باشند.

او ادامه داد: به این خاطر می‌گویم استقلال شکستش محتمل بود که الهلال خارج از زمین ۱۸۰ درجه برعکس استقلال عمل کرده بود و هیچ نگرانی از بابت این مسابقه نداشت اما در مقابل استقلال پر از استرس و آشوب بود.

پیشکسوت اضافه کرد: به طور مشخص آنها برای تمام بازی برنامه داشتند و همینطور پیش از مسابقه هم موفق شده بودند که اکثر بازیکنان را حفظ کرده و همینطور بازیکنانی که کادرفنی نیاز دارند را بدون بهانه جذب کنند تا ضعف‌ها را برطرف کنند.

او درخصوص انتقادات به مدیریت در باشگاه استقلال گفت: استقلال مشکلات ریشه‌ای فراوان دارد و این را هم می‌دانند. انتخابات مدیرانی که در این مدت حضور داشته‌اند هم فقط به این مشکلات اضافه کرده و ندیدیم که به طور کلی موضوعی را برطرف کنند. به جای دعوا و درگیری باید درد استقلال را دوا کرد. برای اینکه درد استقلال دوا شود نباید تقصیر را به گردن دیگران انداخت.

همدانی با اشاره به نقش وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیریت در استقلال گفت: خواسته همه هواداران و اعضای سابق تیم این است که فردی در این باشگاه حضور داشته باشد که دلسوز باشد و این باشگاه را عزیز بداند. در. گذشته دیدیم که چه مدیرانی در حال فعالیت بودند و چگونه وضعیت اسفناکی را رقم زدند. از وزیر ورزش و جوانان انتظار می‌رود حداکثر وسواس را برای انتخاب یک مدیر جدید و کاربلد در استقلال بکار بگیرد.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر