4

مخالف سرسخت گل‌محمدی عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌شود؟

  • کد خبر : 358974
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

جدیدترین شایعه در فوتبال ایران، حضور یک فرد جدید در ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است که رابطه خوبی با یحیی گل محمدی ندارد!

یحیی گل محمدی
پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج فصل اخیر لیگ برتر کشورمان و فینالیست دو دوره از سه دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا در فاصله کمتر از یک ماه تا دیدار سرنوشت ساز با الهلال عربستان از لحاظ مدیریتی وضعیت نامشخصی دارد.

سرخ پوشان در سال‌های اخیر با وجود عملکرد سینوسی مدیران عامل خود و کارنامه مثبت و منفی آنها، با کسب افتخارات متعدد توانستند خود را به عنوان مقتدرترین تیم باشگاهی کشورمان معرفی کنند اما هنوز با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کنند. در همین راستا خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه قرار است به زودی تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه رُخ بدهد.

نفرات فعلی قرار است جدا شده و افراد جدیدی اضافه شوند. یکی از این نفرات که گفته می‌شود رابطه بسیار خوبی را وزارت ورزش و جوانان دارد تلاش می‌کند به باشگاه پرسپولیس باز گردد. این فرد در ادوار گذشته نیز در باشگاه پرسپولیس با عناوین و سمت‌های مختلف فعالیت می‌کرد اما با نظر مستقیمباشگاه پرسپولیس از این باشگاه به طور کامل کنار گذاشته است. حالا شایعات حکایت از بازگشت او به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دارد.

اتفاقی که می‌تواند واکنش سرمربی موفق پرسپولیس را به همراه داشته باشد زیرا طرف در ابتدای حضور یحیی گل محمدی و حتی پس از اولین قهرمانی او سعی کرد این موفقیت را کمرنگ کند و… این فرد در زمان مدیریت یحیی گل محمدی پیشنهاد دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را داد که دلخوری سرمربی کنونی سرخپوشان را به همراه داشت!
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=358974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر