5

«شهر زیرزمینی» آماده حضور دانش‌آموزان

  • کد خبر : 359261
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی برخی از مدارس اگر ازدحام جمعیت در مترو داشته باشیم قطار فوق‌العاده اعزام میشود، گفت: ضدعفونی قطارهای مترو مداوم انجام می‌گیرد.

مترو نمایه

به گزارش افق نیوز ، علی عبدالله‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، درباره تمهیدات مترو تهران همزمان با بازگشایی برخی از مدارس از جمله کلاس اولی‌ها اظهار داشت: کلاس اولی‌ها اصولا از مترو استفاده نمی‌کنند مگر اینکه با خانواده‌هایشان وارد شهر زیرزمینی شوند.

وی افزود: در حال حاضر با همان روش قبلی یعنی سرفاصله حرکت ۴ دقیقه قطارهای مترو تردد دارد و اگر ازدحامی باشد و مدارس بیشتر بازگشایی حضوری شوند، قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه مسافران نگرانی در مورد وضعیت بهداشتی مترو نداشته باشند گفت:‌ضدعفونی قطارها مداوم انجام می‌گرد و از شهروندان خواستاریم به دلیل اینکه احتمال استفاده دانش‌آموزان از مترو وجود دارد بیشتر از گذشته نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و عدم صحبت با یکدیگر جهت پیشگیری از انتقال کرونا اقدام کنند.

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین آمارها و گزارشاتی که به دست‌مان واصل و ثبت شده در روزهای اخیر ۷۰۰ تا  ۸۰۰ هزار نفر از مترو روزانه برای تردد استفاده کرده اند.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359261

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر