3

ماندن و نماندن فرهاد مجیدی در استقلال دست ما نیست

  • کد خبر : 359292
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:‌ماندن یا رفتن مجیدی به ما بستگی ندارد بلکه همه چیز در اختیار خود اوست.

فرهاد مجیدی از همه فعالیت های فوتبالی محروم شد | سایت انتخاب
محمد مؤمنی در خصوص اینکه به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال چه موضعی پیرامون اتفاقات رخ داده در این باشگاه دارد، اظهار داشت:‌امروز آقای آجورلو معارفه می‌شود و قرار شد تمام اهداف باشگاه با نظرات سرمربی تیم ارائه شده تا کار را به بهترین شکل پیش ببریم. همه هدف ما این است که هیچ نوع فشار و استرس و مشکلی برای هواداران به وجود نیاید. امیدوارم با رعایت قوانین و مقررات باشگاه بتوانیم رضایتمندی هواداران را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این منتقد فرهاد مجیدی نبوده است، گفت: منتقد مجیدی نبودم و همیشه واقعیت‌ها را می‌گفتم شاید برخی اظهارات من برخلاف نظر او بوده، ولی در اکثر موارد از وی حمایت کردم. من همیشه طوری صحبت می‌کنم که برایش راهکار داشته باشم و یادم نمی‌آید به شکلی حرف زده باشم که جنبه تخریبی داشته باشد.

مؤمنی در خصوص اینکه در نشست شب گذشته با وزیر ورزش و جوانان سجادی چه پیشنهادی به اعضای هیأت مدیره داد عنوان کرد: آقای سجادی فقط گفت بروید و کار کنید تا رضایت مردم را به دست بیاورید. ما به استقلال آمدیم که اجازه ندهیم کسی تحصن کند. این کار هم با تلاش و کوشش و همدلی به دست می‌آید. متأسفانه در این چند وقت اتفاقاتی رخ داد که دیگران در آن سوی مرز‌ها شانتاژ‌هایی انجام داده و الفاظ نامربوطی به ما و نظام ربط دادند. ما نمی‌خواهیم حاشیه به وجود بیاوریم و کاملاً حرفه‌ای صحبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع باشگاه برای حمایت از فرهاد مجیدی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت: ما کنار مجیدی هستیم، ولی خود او همه چیز را رقم می‌زند. ماندن و رفتن مجیدی دست ما نیست بلکه دست خود او است. ما سعی می‌کنیم آرامش را حکمفرما کنیم و شرایط را برای سرمربی مهیا کنیم، همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، اما باید بگذاریم بعد از مهیا شدن شرایط سرمربی تصمیم خودش را اتخاذ کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر