6

اظهارات ناظم‌الشریعه پس از حذف ایران از جام‌جهانی و شکست برابر قزاقستان

  • کد خبر : 359476
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۴

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از حذف از جام‌جهانی گفت که شرایط تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقات خوب نبود.

ناظم‌الشریعه: شایستگی صعود داشتیم/ ۳ سال است بازی سنگینی نداشته‌ایم

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال پس از شکست برابر قزاقستان و حذف از جام جهانی اظهار کرد: هیچ تیمی راحت به جام جهانی نمی‌آید. بازیکنان ما خوب و زیبا بازی کردند و شایستگی صعود داشتند اما نیمه دوم ورق برگشت و خطاهایی که داور به سود ما نمی‌گرفت و همان توپ‌ها به سود حریف گل می‌شد.

وی ادامه داد: تیم حریف از چند بازیکن برزیلی و دو ملیتی استفاده کرده بود و مداوم از سیستم پاور پلی استفاده می‌کردند. در خط دفاع مشکل داشتیم اما هر بازی مشکل خود را دارد. فوتسال ما، در فاز هجومی قوی‌تر است. در دیدار با ازبسکتان هم گل‌های زیادی با تاکتیک‌های متنوعی زدیم. این نوع پرس در دیدار قزاقستان کار سختی است و مدت کوتاهی می‌شود از آن استفاده کرد.

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: امشب و دیشب روسیه و اسپانیا هم در ابن مرحله حذف شدند. در این ۲ سال کاری برای تیم ملی صورت نگرفته بود و تنها یک اردو و بازی دوستانه با بلاروس صورت گرفت که آن هم مربوط به فدراسیون جدید بود. میانگین سنی تیم بالا است اما بازیکنان ما از دل لیگ می‌آیند و پتانسیل ما فعلا همین است. فوتسال بازی صحنه‌ها و لحظه‌ها است؛ ما می‌توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم. ما در ۳ سال گذشته هیچ بازی سنگینی انجام ندادیم و طبیعی است که گاهی اوقات کم بیاوریم. باید در تیم‌های باشگاهی و در سطح پایه‌ای کار کنیم. این تیم، نسل طلایی فوتسال ایران است و از ۲۰۱۵ هر جامی را کسب کردند اما نیاز به پشتوانه‌سازی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: اولادقباد تاکنون پدیده جام جهانی بوده و فیفا خیلی از این بازیکن تعریف کرده اما قبول دارم باید روی فوتسال پایه حتما کار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر