3

معاون وزیر کشور: مبارزه با فساد مبارزه مستلزم اقدام عملی و به‌میدان آمدن مسئولان و مدیران است

  • کد خبر : 359512
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مبارزه با فساد را از اولویت‌های مجموعه دولت و وزارت کشور خواند و گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولین و مدیران است.

افق نیوز بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابوطالب شفقت در نشست بررسی اجرای قانون نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به اینکه مسئله مبارزه با فساد از جمله تاکیدات همیشگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولین و مدیران است.
معاون وزیر کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم در امر مقابله با فساد، گفت: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.
وی دراین خصوص به نقش مهم و خطیر دو مرکز حراست و مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی اشاره کرد و گفت: این دو مرکز پیشرو در عرصه مقابله با فساد و شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد هستند که بایستی با هوشمندی عمل کنند.
معاون وزیر کشور همچنین به استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصان هم اشاره کرد و گفت: باید موثرترین روش و متد در مبارزه با فساد به کار گرفته شود.
در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی بومی در وزارت کشور در حوزه مبارزه با فساد شکل گرفته و این کارگروه در تعامل با کارگروه مرکز مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ریاست جمهوری نسبت به شناسایی گلوگاه‌های فساد اقدام مشترک کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=359512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر